KudoZ home » English to Hungarian » Medical (general)

Masking Tape Rolls

Hungarian translation: ragasztószalag tekercsek


20:49 Mar 29, 2004
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Medical (general)
English term or phrase: Masking Tape Rolls
some product, maybe cosmetic.
Hungarian translation:ragasztószalag tekercsek
Explanation:
a masking tape rendszerint fehér, könnyen szakitható, papir-szerü anyagú szalag
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ragasztószalag tekercsekxxxdenny
4enyvezett fedőpapír tekercs
perke


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
masking tape rolls
ragasztószalag tekercsek


Explanation:
a masking tape rendszerint fehér, könnyen szakitható, papir-szerü anyagú szalag

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana: Inkabb csontszinu, mint feher; kulonben stimmel.
8 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
enyvezett fedőpapír tekercs


Explanation:
- mondja kedvenc kék műszaki szótáram.
Feltehetően ez az, amit a festők használnak a festendő és kímélendő területek elválasztására, pl. az ablak- és ajtókeret körberagasztására.

perke
Native speaker of: Native in HungarianHungarian