KudoZ home » English to Hungarian » Music

keyboardist

Hungarian translation: billentyűs


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:keyboardist
Hungarian translation:billentyűs
Entered by: ibookg4

19:09 Nov 1, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Music
English term or phrase: keyboardist
klaviaturista? egy olyan zenészről van szó, aki billentyűs hangszereken játszik
ibookg4
billentyűs
Explanation:
szerintem ez a billentyűs...
Selected response from:

Levente Bodrossy Dr.
Grading comment
Köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5billentyűs
Levente Bodrossy Dr.
5billentyűsök v. billentyűs hangszerek
Erzsébet Czopyk


Discussion entries: 5





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
billentyűs


Explanation:
szerintem ez a billentyűs...

Levente Bodrossy Dr.
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxdenny
7 mins

agree  Andras Mohay
19 mins

agree  Attila Piróth
28 mins

agree  HalmoforBT
38 mins

agree  ValtBt
10 hrs

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
billentyűsök v. billentyűs hangszerek


Explanation:
Elnézést, hogy az egyetértő kollégák nagy száma ellenére be merek írni egy másdik választ, de a többféle billentyűs hangszeren játszó zenész neve mellé nem az kerül, hogy billentyűs, mert az a hangszer jelzője és nem a művészé, hanem a név mellé egy vessző és utána: XY, billentyűs hangszerek (fontos, hogy többes számban)

--------------------------------------------------
Note added at 1 nap1 óra (2006-11-02 21:04:25 GMT)
--------------------------------------------------

amúgy anno konziba is jártam és zenésznek készültem meg a válásom után bőgőművész vőlegényem volt, úgyhogy azért elég sokat kellett nekem fordítani mindenfélét a zenekarnak (persze a magánélet nem érv, csak én nem a szótárban nézem, hanem tudom, hogy az igazi zenészek hogyan mondják)

Erzsébet Czopyk
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): ilaszlo