KudoZ home » English to Hungarian » Names (personal, company)

Partner and Head

Hungarian translation: társtulajdonos/partner és (ügy)vezető


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Partner and Head
Hungarian translation:társtulajdonos/partner és (ügy)vezető
Entered by: Eniko Wright

09:38 Mar 14, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Names (personal, company)
English term or phrase: Partner and Head
Szerintetek ez a kifejezés fordítandó? Egy személyről van szó.
x.y., Partner and Head of Capital Markets Group for CEE based in Warsaw...
Balázs Sudár
Hungary
társtulajdonos/partner és (ügy)vezető
Explanation:
ha a szöveg arra utal, hogy xy partnere és vezetője a Capital Markets Groupnak, akkor egybe tartozik, ha partner máshol, akkor külön
Selected response from:

Eniko Wright
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4társtulajdonos/partner és (ügy)vezető
Eniko Wright
4...társa és vezetője...
Katarina Peters
4x.y., partner és ... vezető
Zoltán Kulcsár
4* alább *
Attila Hajdu


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
partner and head
* alább *


Explanation:
A head of ... group tartozik össze szorosabban. A head elnök, vezető stb.

Attila Hajdu
Native speaker of: Hungarian

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
partner and head
x.y., partner és ... vezető


Explanation:
a partner külön van, a head valaminek a vezetője, ezek szerint:
x.y., partner és a varsói székhelyű Capital Markets Group for CEE vezetője

Zoltán Kulcsár
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
partner and head
társtulajdonos/partner és (ügy)vezető


Explanation:
ha a szöveg arra utal, hogy xy partnere és vezetője a Capital Markets Groupnak, akkor egybe tartozik, ha partner máshol, akkor külön

Eniko Wright
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy: partner sztem is társtulkajdonos kell legyen
2 hrs

agree  Péter Tófalvi
5 hrs

agree  juvera: A mondat egyértelmű, (nem máshol partner) és az egysoros válasszal beletaláltál, de az "ügy" nem kell.
11 hrs

agree  Iosif JUHASZ
1 day4 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
partner and head
...társa és vezetője...


Explanation:
a CEE Capital Markets Group társa és vezetője

Katarina Peters
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  juvera: Azt hiszem, jót gondoltál, de ezt a megfogalmazást félre lehet érteni: a pasi nem társa a CEE-CM Groupnak, vagyis a Group nem társ.//társ a cégnél v. társtulajdonos. Az idézetből nem tudni, de inkább a CMG a varsói.
9 hrs
  -> Tehát "xy, a Capital Markets Group társa és vezetője, a Varsói CEE-nek"?