KudoZ home » English to Hungarian » Other

machine translation tools

Hungarian translation: gépi fordítási szolgáltatások


12:12 Feb 20, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Other
English term or phrase: machine translation tools
Users are offered access to machine translation tools to enable them to translate record details into the language of their choosing.

Köszönöm!
Dora Miklody
Hungary
Hungarian translation:gépi fordítási szolgáltatások
Explanation:
Feltételezem, hogy webes gépi fordítási szolgáltatásokról lesz szó.
Selected response from:

Attila Hajdu
Grading comment
köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5gépi fordítóprogramok
Péter Tófalvi
5gépi (elektronikus) fordítóeszközök
Balázs Sudár
4gépi fordítási szolgáltatások
Attila Hajdu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gépi fordítási szolgáltatások


Explanation:
Feltételezem, hogy webes gépi fordítási szolgáltatásokról lesz szó.

Attila Hajdu
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
köszönöm!

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
gépi (elektronikus) fordítóeszközök


Explanation:
Mindkettőt használják.

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 107

51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
gépi fordítóprogramok


Explanation:
vagy simán: fordítószoftverek
A szoftver azért indokolt, mert a "tools" itt szoftvereszköz, program.

Péter Tófalvi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 26