KudoZ home » English to Hungarian » Other

check list

Hungarian translation: ellenőrző lista (jegyzék)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:check list
Hungarian translation:ellenőrző lista (jegyzék)
Entered by: Andras Szekany

20:35 Aug 1, 2004
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Other
English term or phrase: check list
check list
novist
ellenőrző lista (jegyzék)
Explanation:
ezt használjuk - már, aki (ez alatt azt értem, hogy a listát, ha valaki rendesen akar dolgozni)
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2szövegkörnyezet?xxxdenny
4 +1ellenőrző lista (jegyzék)
Andras Szekany
4 +1Szövegkörnyezet nélkülT. Czibulyás
3hibakeresési listaHalmoforBT


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
szövegkörnyezet?


Explanation:
A szótárból:
névsor
ideiglenes katalógus
elönyomtatott válaszok
Ezen kivül még jelenthet feladatsort (amit kipipálnak), jegyzéket és még ki tudja mi mindent, de szövegkörnyezet nélkül nem lehet forditani.


xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 100

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  perke: Dennynek teljesen igaza van, szövegkörnyezet nélkül, ugrás a sötétbe.
38 mins

agree  Krisztina Lelik
13 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Szövegkörnyezet nélkül


Explanation:
Tényleg nem egyszerű. Reptéren, utazásban pl. lehet utaslista, szám.tech-ben ellenőrző program, általánosságban "ellenőrző lista"

T. Czibulyás
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Molnár: az "ellenőrző lista" értelmezéssel én is egyet értek. Például pilóták is használják a szót.
15 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ellenőrző lista (jegyzék)


Explanation:
ezt használjuk - már, aki (ez alatt azt értem, hogy a listát, ha valaki rendesen akar dolgozni)

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Orsolya Mance
3 days7 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hibakeresési lista


Explanation:
Ez is lehet, de üzembeállításkor is ilyenen kell esetleg végigmenni, ilyenkor persze az "ellenőrző lista" a helyes.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 65