KudoZ home » English to Hungarian » Psychology

feelings and emotions

Hungarian translation: érzések és érzelmek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:feelings and emotions
Hungarian translation:érzések és érzelmek
Entered by: JANOS SAMU

22:04 Feb 22, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Social Sciences - Psychology / személyiségteszt
English term or phrase: feelings and emotions
Hogyan lehet ezt a legjobban visszaadni? Érzések és érzelmek? Más?

Kíváncsi lennék a véleményetekre.

Köszönöm!
Ágnes Fülöp
Netherlands
érzések és érzelmek
Explanation:
Mivel mindkettőnek megvan a maga meghatározása, teljesen érthető.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönöm szépen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7érzések és érzelmek
JANOS SAMU
5 +2érzések és érzelmek
Balázs Sudár
3hangulatok és ...
Erzsébet Czopyk


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
érzések és érzelmek


Explanation:
Mivel mindkettőnek megvan a maga meghatározása, teljesen érthető.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm szépen!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katarina Peters
4 hrs

agree  Krisztina Lelik
8 hrs

agree  Judit Darnyik
9 hrs

agree  Sonia Soros
10 hrs

agree  Tradeuro Language Services
13 hrs

agree  ValtBt
1 day7 hrs

agree  Kinga Elsewesi-Korcsmaros
1 day22 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
érzések és érzelmek


Explanation:
Ez teljesen jó.

Balázs Sudár
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katarina Peters: bár 2 perccel később...
4 hrs
  -> Köszönöm!

agree  Dora Miklody
7 hrs
  -> Köszönöm!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hangulatok és ...


Explanation:
A feeling lehet hangulat- vagy kedélyállapot változása is. (ha nagyon orvosi a szöveg, de ezt nem tudom)

Erzsébet Czopyk
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian