KudoZ home » English to Hungarian » Slang

Fun in the sun

Hungarian translation: szabadtéri kikapcsolódás


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fun in the sun
Hungarian translation:szabadtéri kikapcsolódás
Entered by: Ildiko Santana

13:20 Jun 27, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Slang
English term or phrase: Fun in the sun
Szleng. Valami laza oldalon lesz fenn, de abszolute semmi szovegkornyezetem nincs.
Ivan Frankovics
Hungary
szabadteri kikapcsolodas
Explanation:
Barmifele szabadteri kikapcsolodas, idotoltes, szorakozas. Tkp. Az "in the Sun" egyszeruen az "outdoors" megfeleloje, azaz a szabadban, friss levegon, stb.
Selected response from:

Ildiko Santana
United States
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2szabadteri kikapcsolodas
Ildiko Santana
4 +1a napozás örömeixxxdenny


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fun in the sun
a napozás örömei


Explanation:
semmi szleng vonatkozását nem ismerem, de nem is nagyon lehet, mert ebben az értelemben rendkivül elterjedt kifejezés

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT
1 hr

neutral  Ildiko Santana: *Nem* csak a napozasra vonatkozik, hanem barmifele szabadteri idotoltesre.
3 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
fun in the sun
szabadteri kikapcsolodas


Explanation:
Barmifele szabadteri kikapcsolodas, idotoltes, szorakozas. Tkp. Az "in the Sun" egyszeruen az "outdoors" megfeleloje, azaz a szabadban, friss levegon, stb.

Ildiko Santana
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 11
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth
10 hrs

agree  mrrobkoc
11 hrs