ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Hungarian » Slang

You rock

Hungarian translation: Király vagy!

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:You rock
Hungarian translation:Király vagy!
Entered by: Orsolya Mance

13:21 Jun 27, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Slang
English term or phrase: You rock
Szleng, Ua, mint az elozo.
Ivan Frankovics
Hungary
Kiraly vagy!
Explanation:
En is erre a megoldasra szavaznek.
Selected response from:

Orsolya Mance
United Kingdom
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Kiraly vagy!
Orsolya Mance
5Te vagy az asz! Kiraly vagy! Nagy vagy!
Ildiko Santana
4dögös vagy, bírlak, nagyon bírlak
Katalin Horváth McClure
4nagy vagy!denny


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
you rock
nagy vagy!


Explanation:
Ezt ismerem, lényegében elismerést jelent. Persze a magyar szlengben jobb forditások lehetnek, a hazai kollégák - te magad is - biztosan találtok kifejezöbb forditást.

denny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 6

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
you rock
dögös vagy, bírlak, nagyon bírlak


Explanation:
Csak néhány másik variáció.

Katalin Horváth McClure
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
you rock
Kiraly vagy!


Explanation:
En is erre a megoldasra szavaznek.

Orsolya Mance
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gyula Erdész
2 days14 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
you rock
Te vagy az asz! Kiraly vagy! Nagy vagy!


Explanation:
Elismeres haverunkrol, szembe dicserve ot.
Hasonlo meg "You're the man!"

(Ezt egyszer mar bekuldtem, de nem jelent meg :()

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 39 mins (2004-06-27 21:00:48 GMT)
--------------------------------------------------

\"You rock\" helyett neha a \"You rule\" is hasznalatos. Jelentese ugyanaz.

Ildiko Santana
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 11