KudoZ home » English to Hungarian » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

no XY funds, facilities or services ...

Hungarian translation: létesítmények


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:facilities
Hungarian translation:létesítmények
Entered by: Katalin Szilárd

12:06 Aug 8, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: no XY funds, facilities or services ...
XY= a cég neve

Az első az ok, pénzeszközök, tőke.
A "facilities" itt most intézményeket, vagy eszközöket jelent?
És a "services"? A szolgáltatás nem illik ide.
Katalin Szilárd
Hungary
létesítmény
Explanation:
facility
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Mindkettőtöknek köszönöm! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1létesítmény
Andras Szekany
3xy tőkéje, infrastruktúrája, szolgáltatásai nem...
Attila Hajdu


  

Answers


20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
no xy funds, facilities or services ...
létesítmény


Explanation:
facility

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mindkettőtöknek köszönöm! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk: Pl. a facility manager= épület- v. létesítményfenntartási igazgató
9 days
  -> kösz - de a "manager" = "igazgató" az egyik nagy tévedés, ami persze nagyon elterjedt.

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
no xy funds, facilities or services ...
xy tőkéje, infrastruktúrája, szolgáltatásai nem...


Explanation:
Gondolom, nem használhatok bizonyos célra.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day9 hrs (2006-08-09 21:45:57 GMT)
--------------------------------------------------

Látom, mások idegenkednek az infrastruktúrától. :)
Nem szigorúan szótári a jelentése, bár a marketingszótárakban már biztos szerepel ilyen jelentéssel is.
"Vállalati infrastruktúra" : 666 Google találat.

Attila Hajdu
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 8