KudoZ home » English to Hungarian » Sports / Fitness / Recreation

(futballista mondat)

Hungarian translation: minden világkupára kijutottak


11:51 Oct 23, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: (futballista mondat)
Van egy mondat:

After reaching the quarter-finals of their first ever international tournament at Euro 96, the Croats have qualified for every World Cup they have entered.

Amelyet én így fordítottam:

Miután már az első nemzetközi szereplésük során bekerültek az UEFA által szervezett Euro 96 (Európa-bajnokság) negyeddöntőjébe, a horvátok minden Világkupa előselejtezőn is túljutottak.

Jól fordítottam a "have qualified" kifejezést?

Esetleg lehetne még az, hogy bejutottak a selejtezőbe? Oda, gondolom, mindenki bejut, aki jelentkezik.
Péter Tófalvi
Hungary
Hungarian translation:minden világkupára kijutottak
Explanation:
Ami neked kell, annak a magyar neve: kijutás. Kijutni a VB-re, ezt jelenti a selejtezőcsoportok megnyerése.
Selected response from:

Janos Fazakas
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1minden világkupára kijutottak
Janos Fazakas
5 +1jól értelmezted
Douglas Arnott


Discussion entries: 9





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
jól értelmezted


Explanation:
...

Douglas Arnott
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szilas Cseh
2 mins

59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
minden világkupára kijutottak


Explanation:
Ami neked kell, annak a magyar neve: kijutás. Kijutni a VB-re, ezt jelenti a selejtezőcsoportok megnyerése.

Janos Fazakas
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  juvera
2 hrs