KudoZ home » English to Hungarian » Sports / Fitness / Recreation

lifestyle made for leisure

Hungarian translation: lezser stílus


21:34 Feb 19, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: lifestyle made for leisure
Range of sports inspired leisure/lifestyle made for leisure
A sportos szabadidőruházatot (sport inspired leisure apparel) már kiszenvedtem magamból, de hogy fordítsam a lifestyle made for leisure-t???????????
Balázs Sudár
Hungary
Hungarian translation:lezser stílus
Explanation:
Csak ötletadónak, mivel nem értem a kérdést pontosan.
Selected response from:

Attila Hajdu
Grading comment
Köszönöm! Jó a megfogalmazás is, ráadásul a táblázatba is befért :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szabadidőre szabott életmód
Katarina Peters
3kényelmes életmódxxxzsuzsa369
1 +2lezser stílus
Attila Hajdu


Discussion entries: 3





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
lezser stílus


Explanation:
Csak ötletadónak, mivel nem értem a kérdést pontosan.

Attila Hajdu
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Köszönöm! Jó a megfogalmazás is, ráadásul a táblázatba is befért :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zsuzsanna Koos
35 mins
  -> Köszi!

agree  Iosif JUHASZ
1 day11 hrs
  -> Köszi!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kényelmes életmód


Explanation:
Szintén csak egy ötlet...

xxxzsuzsa369
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szabadidőre szabott életmód


Explanation:
ez lenne a literális forditás

Katarina Peters
Canada
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Zsuzsanna Koos: Persze. Csak mégsem mondjuk így.
12 mins