KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

University of Technology

Hungarian translation: Műszaki Egyetem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:University of Technology
Hungarian translation:Műszaki Egyetem
Entered by: htomi

08:36 Mar 5, 2002
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / környezetvédelem
English term or phrase: University of Technology
Ez egy CV-ben szerepelt, valaki itt adjunktus a környezetvédelmi tanszakon. Ez melyik egyetem lehet?
Éva Kimball
Műszaki Egyetem
Explanation:
Tudomásom szerint - új nevén - a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen van ilyen szak... De maga a fordítás tuti biztos. :-)))
Selected response from:

htomi
Grading comment
KÖszi, én is így gondoltam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8Műszaki Egyetemhtomi
5Műszaki Egyetemxxxbgrocock


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
Műszaki Egyetem


Explanation:
Tudomásom szerint - új nevén - a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen van ilyen szak... De maga a fordítás tuti biztos. :-)))

htomi
Grading comment
KÖszi, én is így gondoltam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth: Biztosan a Műegyetemről lesz szó, bár azt – legalábbis a budapestit – inkább Technical Univesity-nek mondják.
16 mins

agree  geza: A Műegyetem hivatalos angol neve újabban Budapest University of Technology and Economics. Környezetvédelmi tanszékről ugyanakkor nem tudok (csak Vízi Közmű és Környezetmérnöki Tanszék van az Építőkaron, ill. Környezetgazdaságtan Tanszék a GTK-n.
53 mins

agree  ZOLTÁN PARRAGH: A "Technical University" nem angolul, hanem "hunglish" nyelven van, helyesen:Budapest University of Technology and Economics.
1 hr

agree  Elvira Stoianov
1 hr

agree  Meturgan
2 hrs

agree  Zsolt VARGA
2 hrs

agree  zsoltpeter
9 hrs

agree  xxxivw: Nem feltetlenul a Budapesti M.E.-rol van szo, gyerekek, hisz angolROL forditunk. Lehet egy angliai egyetem is - a forditas viszont akkor is 100% rendben van.
1 day15 hrs

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Műszaki Egyetem


Explanation:
egészen biztosan (másik szaktolmács kollégával is konzultáltam)

xxxbgrocock