KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

transmission control modul

Hungarian translation: sebességváltómű-vezérlő modul


16:58 Mar 5, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: transmission control modul
autójavítás
Sándor Sárecz
Hungary
Hungarian translation:sebességváltómű-vezérlő modul
Explanation:
A sebességváltóművet kézzel is vezérelhetjük (kézi váltónál) a sebességváltó karral, de az automata váltóműveknél erre egy vezérlőegység (v. vezérlő "modul") szolgál.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Átvitelvezérlő egység/modul
Attila Piróth
5sebességváltómű-vezérlő modulxxxHungi
4sebességváltó modul
Csaba Ban


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Átvitelvezérlő egység/modul


Explanation:

Transmission ilyen autókkal kapcsolatban:
Sebességváltó (mű),
Átvitel, áttétel, hajtómű, közlőmű

Transmission control unit - Átvitelvezérlő egység

Ettől a modul alig-alig tér el, tehát egységet, modult egyaránt lehet írni.


Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2671

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Meturgan
3 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sebességváltó modul


Explanation:
A sophisticated transmission control module in the transmission acts to choose gears and engage the torque converter lockup.

The automatic transmissions in most Nissan vehicles are electronically monitored and controlled by the transmission control module (TCM) to provide smooth shifting, stronger performance, and increased service life.



Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 561

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sebességváltómű-vezérlő modul


Explanation:
A sebességváltóművet kézzel is vezérelhetjük (kézi váltónál) a sebességváltó karral, de az automata váltóműveknél erre egy vezérlőegység (v. vezérlő "modul") szolgál.

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1618
Grading comment
köszönöm