KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

steering angle sensor

Hungarian translation: kormányelfordulás-érzékelő


16:58 Mar 5, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: steering angle sensor
autóipar
Sándor Sárecz
Hungary
Hungarian translation:kormányelfordulás-érzékelő
Explanation:
Ez az autós szakmai neve.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2kormányzási szög érzékelő
Csaba Ban
5 +1kormányelfordulás-érzékelőxxxHungi


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
kormányzási szög érzékelő


Explanation:
Szükség van egy kormányzási szög érzékelőre, amely nem csupán a számítógépnek teszi lehetővé, hogy az regisztrálja, melyik irányra van ...
ez a részlet ezen az oldalon található meg valahol:
www.bmw.hu/tudomany/knowhow/ch16_3.html

Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 561

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth: kormányzásiszög-érzékelő a helyes helyesiras.
6 mins

agree  Elvira Stoianov
19 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kormányelfordulás-érzékelő


Explanation:
Ez az autós szakmai neve.

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1618
Grading comment
Köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Meturgan: Nagyon találó
3 hrs