KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

pointer processing

Hungarian translation: A pointer (mutató) adatainak feldolgozása


22:47 Mar 7, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: pointer processing
Vitesse is the first IC supplier to offer OEMs a complete solution for their communications systems requirements. Recent acquisitions within the network processor, pointer processing and time division multiplexing arenas, combined with its wide range of physical layer devices, switch fabrics and opto-electronics, allows Vitesse to truly provide a complete end-to-end chipset solution.
mityo
Hungary
Hungarian translation:A pointer (mutató) adatainak feldolgozása
Explanation:
Az alábbi szöveg egy
Path processor overview-ból, vagyis kb. egy trajektória-adatfeldolgozó műszer vázlatos ismertetőjéből való:

The PP-622 CoreCell performs SONET/SDH path overhead and pointer processing along with SPE extraction or insertion. The receive section accepts byte aligned line data and frame coordinates from the framer. It performs pointer processing using the H1, H2 and H3 bytes.

Hogy ebben a k:ornyezetben a pointer/mutató pontosan mit fed, azt te biztosan jobban tudod; mindenesetre az erre vonatkozó adatok feldolgozásáról, illetve az adatokat feldolgozó rendszerről van szó.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4adatpont / adathely feldolgozás
Andras Szekany
2 +2A pointer (mutató) adatainak feldolgozása
Attila Piróth


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
A pointer (mutató) adatainak feldolgozása


Explanation:
Az alábbi szöveg egy
Path processor overview-ból, vagyis kb. egy trajektória-adatfeldolgozó műszer vázlatos ismertetőjéből való:

The PP-622 CoreCell performs SONET/SDH path overhead and pointer processing along with SPE extraction or insertion. The receive section accepts byte aligned line data and frame coordinates from the framer. It performs pointer processing using the H1, H2 and H3 bytes.

Hogy ebben a k:ornyezetben a pointer/mutató pontosan mit fed, azt te biztosan jobban tudod; mindenesetre az erre vonatkozó adatok feldolgozásáról, illetve az adatokat feldolgozó rendszerről van szó.



    Reference: http://www.coreel.com/Products/Transmission/SDH_SONET/CC-321...
Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2671

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zsolt VARGA
4 mins

agree  Andrea Vermesi: Egyetértek a mutató fordítással, a pointer egy regiszter (átmeneti tároló) ami az adatok megfelelő helyre való irányításáért (megfelelő memória címre való mutatásért) felel. Itt inkább a pointer gyártásról van pontosabban szó.
36 mins
  -> Koszi az eszrevetelt.

2 days10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
adatpont / adathely feldolgozás


Explanation:
a pointer fogalom a sw/programokban (már inkább a régiekben (?)) egy olyan helyet jelentett (a softwareben) amire a pointer rámutatott / ráállították - tehát egy teljesen absztrakt, de mégis létező helyet egy bizonyos "cyber" térben

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1544