KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

rocker panel

Hungarian translation: küszöb (autókarosszérián)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rocker panel
Hungarian translation:küszöb (autókarosszérián)
Entered by: Endre Both

12:17 Mar 11, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: rocker panel
gépkocsi ajtófék (door-check spring)szerelése során fordul elő az alábbi szöveg
"put foam pad between front clamshell and rocker panel to achieve better access"
A problémám a jelzett kifejezés szakszerű magyar megfelelője (németül Schweller)
Sándor Sárecz
Hungary
küszöb
Explanation:
.
Selected response from:

Endre Both
Germany
Grading comment
köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1küszöb
Endre Both
5szelephimba panelxxxivw
3 -1szelephimbatartó
Attila Piróth


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
küszöb


Explanation:
.

Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 241
Grading comment
köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Meturgan: ROCKER PANEL: A part of the vehicle body, which runs along the outer edge of the vehicle, below the doors. The rocker panel supports the floor pan.http://www.autobodysearch.com/glossary.htm#ROCKER PANEL
8 hrs

neutral  xxxivw: Meturgan (idegen forrasbol vett) fejtegetese meggyozoen hangzik.. Megint tanulhattunk valami ujat?
8 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
szelephimbatartó


Explanation:
A Műszaki-Tudományos szótár szerint a rocker ghépkocsik esetében `himba, emelő, legőkar, himbakar’.
A http://www.auto-tuning.hu/Honda.txt URL-címen `himba’ taggal egyebek között a következő kifejezések szerepelnek:
szelephimba+tartó
(lengővilla himba)
(szelephimba)
(szelephimbatengely)
Ez elég jól egybevág a Műszaki-Tudományos szót’arban szereplő egyéb összetételekkel.
A `panel’ valóban `tartó’ lesz, bár esetleg `egység’-ként is fordítható.



    Reference: http://www.auto-tuning.hu/Honda.txt
Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2671

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Meturgan: ..és a szövegkörnyezet?
6 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
szelephimba panel


Explanation:
rocker = szelephimba
panel = panel / elem

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-11 21:40:42 (GMT)
--------------------------------------------------

Hasznalatos meg ugy is, hogy \"szelephimba bak\" (ami ugyan tarto, de a szakzsargonban a tartot csakazertis baknak hivjak. :-)

xxxivw
PRO pts in pair: 119

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Meturgan: ...és a szövegkörnyezet?
5 hrs

agree  b.eger
4 days