KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

front wheel arch liner

Hungarian translation: elsőkerék sárvédő betčt


12:19 Mar 11, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: front wheel arch liner
Ajtófék cseréje során az egyik művelet
"Remove front wheel arch liner"
Sándor Sárecz
Hungary
Hungarian translation:elsőkerék sárvédő betčt
Explanation:
front wheel = elsőkerék
(wheel) arch liner = sárvédő betčt
Selected response from:

xxxivw
Grading comment
kösz, ez a jó!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5elsőkerék sárvédő betčtxxxivw
3Az első kerékív (gumi)borítása
Attila Piróth


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Az első kerékív (gumi)borítása


Explanation:
Lehet, hogy a szakzsargon más kifejezést használ erre, de a liner szó `bélés’, `betét’ `borítás’, `borítólemez’ stb jelentésköréből arra következtetek, hogy ez az a jobbára gumiból készült borítás, ami a kocsi belsejében a kerék ívét maga alá rejti. Tehát: `Távolítsa el az első kerék gumiborítását’, vagy: `Távolítsa el az utastérből az első kerék gumiborítását’ ha esetleg az olvasó nem értené meg az elsőből, hogy miről van szó.

Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2671

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
elsőkerék sárvédő betčt


Explanation:
front wheel = elsőkerék
(wheel) arch liner = sárvédő betčt

xxxivw
PRO pts in pair: 119
Grading comment
kösz, ez a jó!