KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

coasting

Hungarian translation: szabadon futás


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:coasting
Hungarian translation:szabadon futás
Entered by: xxxivw

09:59 Mar 19, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: coasting
A teljes mondat Engine stalls after cosating/when changing gear during warm up. (Ez a német szövegben Schub vagy Schubphase néven szerepel)
Sándor Sárecz
Hungary
szabadon fut
Explanation:
To coast – szabadon fut, vagyis nem ugrik be a megfelelő sebességbe.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5amikor a sebességváltó üresben vanxxxbgrocock
5szabadon fut
Attila Piróth
5lelassulás
JANOS SAMU
4 +1szabadonfutásMr. George
4üresjárat
Andras Szekany


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
szabadon fut


Explanation:
To coast – szabadon fut, vagyis nem ugrik be a megfelelő sebességbe.

Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2671
Grading comment
köszönöm

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
szabadonfutás


Explanation:
Erre tippelek. Hosszabb szövegösszefüggés nem ártana.

SzGyuri

Mr. George
PRO pts in pair: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxivw
6 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lelassulás


Explanation:
Sokszor megvitatott hiba az autószerelők honlapjain.


    Reference: http://www.autosafety.org/autodefects/CHRYSLER-ultradrive.ht...
JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2296

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
amikor a sebességváltó üresben van


Explanation:
a szabadon futás kétütemű motoroknál használatos kifejezés....

xxxbgrocock

11 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
üresjárat


Explanation:
"szabadon fut" biciklinél van, géperejű jármű "üresben jár"

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1544