KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

ignition device

Hungarian translation: gyújtáskapcsoló


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ignition device
Hungarian translation:gyújtáskapcsoló
Entered by: Eva Blanar

18:09 Mar 27, 2002
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: ignition device
gyújtáskapcsolás, vagy gyújtáskapcsoló a helyes kifejezés? (terméklista, úgyhogy kontextus nincs)
Eva Blanar
Hungary
Gyújtáskapcsoló
Explanation:
minthogy egy kapcsolóról van szó. Lehet még szikragyújtó, vagy gyújtószerkezet, de a gyújtáskapcsoló a legmegfelelőbb.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Hálás köszönet!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Gyújtáskapcsoló
Attila Piróth
5gyújtószerkezet / szikragyújtóxxxivw
4gyújtó / gyújtás berendezés
Andras Szekany


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Gyújtáskapcsoló


Explanation:
minthogy egy kapcsolóról van szó. Lehet még szikragyújtó, vagy gyújtószerkezet, de a gyújtáskapcsoló a legmegfelelőbb.

Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2671
Grading comment
Hálás köszönet!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxivw: *gyújtáskapcsoló* angolul *ignition switch* /Terméklista, de sehol nem szerepel, hogy kapcsoló lenne/ A masik ketto OK.
22 mins
  -> Az autókban pedig sokkal inkább gyújtáskapcsolókat használnak, mint szikragyújtókat. Angolul ez ignition device is, lásd pl. http://detnews.com/2001/autos/0101/14/autos-175367.htm

agree  Zsolt VARGA
24 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
gyújtószerkezet / szikragyújtó


Explanation:
Ez a ketto szerepel a muszaki szotarban.


    English-Hungarian Dictionary of Technology and Science, 2000
xxxivw
PRO pts in pair: 119

3 days16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gyújtó / gyújtás berendezés


Explanation:
modernebb járműveknél ez már egy komplikált készülék, aminek a gyújtáskapcsoló (ingition key) csak egy része :(

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1544