KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

blanking plug

Hungarian translation: Vakdugó


09:02 May 23, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: blanking plug
kontextus: autószerelés
"To install blanking plug (57mm) to cylinder head cover"
ennél többet sajnos nem tudok.
Csaba Ban
Hungary
Hungarian translation:Vakdugó
Explanation:
A GANZ alábbi kétnyelvű honlapján:

Accessories: coloured lens low bezels DIN rail adaptor extended bezel blanking plug anti-rotation positioning ring reduction ringd 30/22 spare key padlockable shroud for heads knob for potentiometers fixing tool d 30/22 bulb extractor

Rendelhető tartozékok: szögletes előlapkeret színes búra alacsony előlapgyűrű adapter DIN-szerelősínhez védőgallér vakdugó helyezőgyűrű átalakítógyűrű d 22/30 tartalékkulcs lakatolható biztonsági burkolat forgatógomb potencióméterekhez csőkulcs d 22/30 lámpakiemelő

Az angol felsorolásból kimaradt egy tag, de nyilván a vakdugó a helyes.
Műszaki szótár szerint
blank plug = furat nélküli dugó, kezelőnyílás-dugó
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Bingo!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Vakdugó
Attila Piróth
4tömítőgyűrű
Ivan Frankovics


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tömítőgyűrű


Explanation:
szerintem a referencia alapjan ez jonak tunik, de biztos lesz jobb valasz is (mint mindig:-)


    Reference: http://www.nobubblediving.com/pp02port.htm
Ivan Frankovics
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 111

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Vakdugó


Explanation:
A GANZ alábbi kétnyelvű honlapján:

Accessories: coloured lens low bezels DIN rail adaptor extended bezel blanking plug anti-rotation positioning ring reduction ringd 30/22 spare key padlockable shroud for heads knob for potentiometers fixing tool d 30/22 bulb extractor

Rendelhető tartozékok: szögletes előlapkeret színes búra alacsony előlapgyűrű adapter DIN-szerelősínhez védőgallér vakdugó helyezőgyűrű átalakítógyűrű d 22/30 tartalékkulcs lakatolható biztonsági burkolat forgatógomb potencióméterekhez csőkulcs d 22/30 lámpakiemelő

Az angol felsorolásból kimaradt egy tag, de nyilván a vakdugó a helyes.
Műszaki szótár szerint
blank plug = furat nélküli dugó, kezelőnyílás-dugó


    Reference: http://www.ganzkk.hu/magyar/mukod.htm
    Reference: http://www.ganzkk.hu/angol/mukjel_.htm
Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2671
Grading comment
Bingo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Endre Both: Ez az.
9 mins