KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

EDC

Hungarian translation: Electronically controlled diesel fuel injection system /Elektronikusan szabályozott dízeladagolás


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:EDC
Hungarian translation:Electronically controlled diesel fuel injection system /Elektronikusan szabályozott dízeladagolás
Entered by: Katalin Szilárd

12:12 Apr 3, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: EDC
Autóbusz üzemanyag rendszeréről van szó. A mondat a következő: The injection pump (Bosch) is of the inline type with a mechanical regulator, i.e. not EDC. (elektrodinamikus vezérlésű????)
Andras Szivak
Electronically controlled diesel fuel injection system /Elektronikusan szabályozott dízeladagolás
Explanation:
Rövidebben:
Electronic Diesel Contro (EDC)
Elektronikus Dízeladagoló


--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-03 12:42:57 (GMT)
--------------------------------------------------

* Control

* A \"http\" -k kimaradtak:

http://www.technolab.org/Thepra/english/ katalog-e/17030000e.htm

http://www.gymskik.gyor.hu/szakkepzes/ autostanterv/ASZERGY.DOC
Selected response from:

Katalin Szilárd
Hungary
Grading comment
Kösz a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Electronically controlled diesel fuel injection system /Elektronikusan szabályozott dízeladagolás
Katalin Szilárd
5Electronic Diesel Control
Gyula Erdész
4Engine Drag Control - motorfék szabályozás (kontroll)xxxdenny


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Engine Drag Control - motorfék szabályozás (kontroll)


Explanation:
http://www.delphi.com/pdf/techpapers/2002-01-1217.pdf

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1667

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Gyula Erdész: Nem hiszem,hogy az adagolónak és a motorféknek köze lenne egymáshoz.
5 hrs

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Electronically controlled diesel fuel injection system /Elektronikusan szabályozott dízeladagolás


Explanation:
Rövidebben:
Electronic Diesel Contro (EDC)
Elektronikus Dízeladagoló


--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-03 12:42:57 (GMT)
--------------------------------------------------

* Control

* A \"http\" -k kimaradtak:

http://www.technolab.org/Thepra/english/ katalog-e/17030000e.htm

http://www.gymskik.gyor.hu/szakkepzes/ autostanterv/ASZERGY.DOC



    www.technolab.org/Thepra/english/ katalog-e/17030000e.htm
    www.gymskik.gyor.hu/szakkepzes/ autostanterv/ASZERGY.DOC
Katalin Szilárd
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 3118
Grading comment
Kösz a segítséget.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: viszont a kérdéses szivattyú NEM EDC!
4 hrs

agree  Ildiko Santana
1 day14 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Electronic Diesel Control


Explanation:
A Bosch honlapján találtam a következő cikket:

Nemrég választották meg a “2003-as év traktorának” a New Holland TM190 járművet. A neves európai mezőgazdasági szaklapok újságíróiból álló 14 tagú zsűri döntésében a Bosch innovatív EDC (Electronic Diesel Control = elektronikus dízel szabályzás) rendszerének is fontos szerep jutott.

Remélem segítettem.


    Reference: http://www.bosch.hu/sajto/presstext.phtml?id=139
Gyula Erdész
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 39