KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

Handsfree USB light source

Hungarian translation: "A notebookra csíptethető USB-csatlakozós lámpa"


07:42 May 23, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Handsfree USB light source
Ez maga a kutyu amit a notebokhoz kell csatlakoztatni.
Ivan Frankovics
Hungary
Hungarian translation:"A notebookra csíptethető USB-csatlakozós lámpa"
Explanation:
Az USB egy szabványos adatátviteli csatlakozó, ami a hozzá csatlakoztatott berendezést tápfeszültséggel is ellátja. Ez a lámpa innen kapja az áramot. Azért "handsfree", mert merev a tartója, nem kell kézzel tartani. Gondolom, a notebookra csíptethető.
Selected response from:

Satisfact
Hungary
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rögzíthető USB-s fényforrás
newtom
4"A notebookra csíptethető USB-csatlakozós lámpa"
Satisfact


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"A notebookra csíptethető USB-csatlakozós lámpa"


Explanation:
Az USB egy szabványos adatátviteli csatlakozó, ami a hozzá csatlakoztatott berendezést tápfeszültséggel is ellátja. Ez a lámpa innen kapja az áramot. Azért "handsfree", mert merev a tartója, nem kell kézzel tartani. Gondolom, a notebookra csíptethető.

Satisfact
Hungary
PRO pts in pair: 29

8 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rögzíthető USB-s fényforrás


Explanation:
Az előző fordítás is nagyon tetszett, de szerintem nem biztos, hogy csak notebookhoz lehet jó (látni kellene).

newtom
Native speaker of: Native in HungarianHungarian