KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

optical class

Hungarian translation: optikai minőség


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:optical class
Hungarian translation:optikai minőség
Entered by: Meturgan

18:03 Nov 12, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: optical class
Vagy "optische klasse", ahogy ez a holland szövegemben szerepel. Még mindig szemüvegekről van szó. Lehet ezt egyszerüen optikai osztálynak fordítani, vagy van erre valami speciális kifejezés?

Köszönet!
Ágnes Fülöp
Netherlands
optikai minőség
Explanation:
elsőosztályú optikai minőség
Selected response from:

Meturgan
Hungary
Grading comment
Maradtam az optikai minőségnél, mert az optikai osztályra nem találtam semmi referenciát. Köszönöm mindkettőtöknek!! További jó munkát!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4optikai minőségMeturgan
3elsöosztályú lencsexxxdenny


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
elsöosztályú lencse


Explanation:
http://www.shieldseyewear.com/optical_class_1.html
ez, ha "optical class 1", vagy "optical class A"
értelemszerüen minöségi osztályt jelent

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1667

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
optikai minőség


Explanation:
elsőosztályú optikai minőség

Meturgan
Hungary
PRO pts in pair: 212
Grading comment
Maradtam az optikai minőségnél, mert az optikai osztályra nem találtam semmi referenciát. Köszönöm mindkettőtöknek!! További jó munkát!