KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

VGB 16

Hungarian translation: VGB 16


14:12 Jan 21, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: VGB 16
Egy vákuumszivattyú használati utasításában szerepel a következő mondat: "The accident safety and prevention regulations for compressors VGB 16 must be followed when operating the vacuum pump."
Egy bizonyos fajta kompresszorról van itt szó (VGB 16 kompresszorok?), vagy a keresett kifejezés a biztonsági előírásokra vonatkozik?
fadrika
Hungarian translation:VGB 16
Explanation:
VGB = Vereinigung der Großkraftwerksbetreiber

A VGB megfogalmazott néhány biztonsági eloírást, azokat említik VGB 16, 20, 93 stb. néven. Fordítani tehát nem kell.
Selected response from:

Endre Both
Germany
Grading comment
Köszi
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Vgb 16 szabályzat/elöírásxxxdenny
4 +1VGB 16
Endre Both


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
VGB 16


Explanation:
VGB = Vereinigung der Großkraftwerksbetreiber

A VGB megfogalmazott néhány biztonsági eloírást, azokat említik VGB 16, 20, 93 stb. néven. Fordítani tehát nem kell.


    Reference: http://www.anti-atom.de/vgb.htm
    Reference: http://www.uni-duesseldorf.de/WWW/AWMF/qs/qs-derm2.htm
Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 241
Grading comment
Köszi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SZM: Bár nem tudok németül, de abban biztos vagyok, hogy a biztonsági előírásokra vonatkozik.
21 mins
  -> Bocs, a rövidítés eredete miatt német oldalakra keveredtem. De kétségtelenül találhatunk angol oldalakat is, ha "VGB+szám" után keresünk.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vgb 16
Vgb 16 szabályzat/elöírás


Explanation:
http://www.internationalair.com/support/kb_6_12_man.pdf
Itt “provisions of VGB 20”-röl van szó, a VGB 16 is valami ilyen lehet

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1667

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ValtBt
13 hrs