KudoZ home » English to Hungarian » Tech/Engineering

# 5.25" multi connect bay

Hungarian translation: 5,25 collos sokcsatlakozós adapter


10:01 Jan 22, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: # 5.25" multi connect bay
meghajtó-helyról van szó
de igy mi lenne ez?
Ivan Frankovics
Hungary
Hungarian translation:5,25 collos sokcsatlakozós adapter
Explanation:
A referencia magáért beszél. Különböző memóriakártsákat, csatlakozókat lehet az 5,25 collos férőhelyre beépíthető adapterhez kapcsolni.
Selected response from:

Satisfact
Hungary
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +15,25 collos sokcsatlakozós adapter
Satisfact
4sokcsatlakozós aljzatxxxdenny


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
# 5.25
sokcsatlakozós aljzat


Explanation:
5.25" a mérete, elosztónak is nevezhetö

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1667

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
5,25 collos sokcsatlakozós adapter


Explanation:
A referencia magáért beszél. Különböző memóriakártsákat, csatlakozókat lehet az 5,25 collos férőhelyre beépíthető adapterhez kapcsolni.


    Reference: http://www.easytech.dk/p.asp/katId=53/id=150/text=Trust_Dire...
Satisfact
Hungary
PRO pts in pair: 29

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure: A sokcsatlakozós helyett inkább a "multi-csatlakozós" használatos. Az "adapter" csak annyiban adapter, hogy a gépben már meglévő csatlakozásokat egy helyre, az előlapra hozza ki. Jelátalakítást nem végez, kivéve a dupla USB esetén.
2 hrs