KudoZ home » English to Hungarian » Telecom(munications)

adds another string to his bow

Hungarian translation: újabb vasat tart a tűzbe


13:05 Oct 29, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Telecom(munications) / ujsagcikk cime
English term or phrase: adds another string to his bow
Egy ujsagcikk cimeben szerepel, kb. tudom mit jelent, de valahogy magyarul nem talalok tetszetos, hatasos kifejezest ra. Arrol szol a cikk, hogy egy meglevo uzem uj tevekenysegbe kezd.
Eva Baudrant
Hungarian translation:újabb vasat tart a tűzbe
Explanation:
egy ötlet
Selected response from:

Krisztina Lelik
Greece
Grading comment
Koszi a megoldasokat mindenkinek! Vegul ezt a valtozatot tettem be a szovegbe, illett a szoveg hangulatahoz es jelentes szintjen is rendben volt es tetszett a benne rejlo szojatek.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1új húrokat pengetHalmoforBT
3új(abb) húron játszikapro
3új szint ad a palettájáhozxxxdenny
3újabb vasat tart a tűzbe
Krisztina Lelik


Discussion entries: 1





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
újabb vasat tart a tűzbe


Explanation:
egy ötlet

Krisztina Lelik
Greece
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Koszi a megoldasokat mindenkinek! Vegul ezt a valtozatot tettem be a szovegbe, illett a szoveg hangulatahoz es jelentes szintjen is rendben volt es tetszett a benne rejlo szojatek.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
új szint ad a palettájához


Explanation:
egy másik ötlet

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
új(abb) húron játszik


Explanation:
vagy még több húron, ha passzol a szövegbe

egy újabb ötlet

apro
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  HalmoforBT: Ez így két mondást kever.
8 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
új húrokat penget


Explanation:
604 Google találat

--------------------------------------------------
Note added at 21 óra (2006-10-30 10:09:23 GMT)
--------------------------------------------------

Vagy "új hangszeren játszik". apro javaslata két mondás keverése.

--------------------------------------------------
Note added at 1 nap8 óra (2006-10-30 21:40:49 GMT)
--------------------------------------------------

De javasolhatok mást is: gazdagítja/bővíti a kelléktárát/fegyvertárát; megújítja erőit; új lendületet vesz; újra felajzza az íját; és még számtalan hasonló.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 39

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxdenny: Ez alapvetően mást jelent, azt, hogy most mást mond, mint régebben, megváltoztatta a véleményét, vagy álláspontját. - Mert a Te válaszod jól hangzik.
11 hrs
  -> Értelmezés kérdése. Na meg, hogy őszinte vagy színlelt szándék áll-e mögötte. Vajon miért csak velem nem értesz egyet?