KudoZ home » English to Hungarian » Telecom(munications)

launch and receive fiber compensation

Hungarian translation: adó- és vevőoldali optikai (mérő)szál kompenzációja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:launch and receive fiber compensation
Hungarian translation:adó- és vevőoldali optikai (mérő)szál kompenzációja
Entered by: Zoltán Medgyesi

21:49 Mar 24, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / optikai szálak
English term or phrase: launch and receive fiber compensation
Az előző (http://www.proz.com/kudoz/1836596) kérdés témakörébe tartozik, és egy pici magyarázat sokat segítene, ha valaki esetleg jártas a témában.

A szövegkörnyezet:

A valid launch event was not found at the expected location. Launch and receive fiber compensation will not be used.
A valid receive event was not found at the expected location. Receive fiber compensation will not be used.

Előre is köszönöm,
tücsök
egerhazi
adó- és vevőoldali optikai szál kompenzációja
Explanation:
A PDF-ből egyértelműen kiderül, hogy mi az ábra.

"To remove the launch and receive fibers’ losses and lengths from measurements, use the tester’s launch fiber compensation function."

Az adási és a vételi oldalon egyaránt betoldanak egy kis mérési szakaszt, ennek a csillapítását veszi ki a mérési eredményből a készülék.
Selected response from:

Zoltán Medgyesi
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1adó- és vevőoldali optikai szál kompenzációjaZoltán Medgyesi
3üvegszál kompenzáció folyamatának indítása ill. fogadása
Andras Szekany


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
üvegszál kompenzáció folyamatának indítása ill. fogadása


Explanation:
minden adathordozó eszközt (kábelér, üvegszál, rádió csatorna) "ki" kell kompenzálni a megadott alapértékekhez. Ez egy egyszeri - esetleg időszakosan ismételt, automatikus folyamat (pl. "ping", pl. bandwidth measuring, etc).

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Köszönöm!


12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
adó- és vevőoldali optikai szál kompenzációja


Explanation:
A PDF-ből egyértelműen kiderül, hogy mi az ábra.

"To remove the launch and receive fibers’ losses and lengths from measurements, use the tester’s launch fiber compensation function."

Az adási és a vételi oldalon egyaránt betoldanak egy kis mérési szakaszt, ennek a csillapítását veszi ki a mérési eredményből a készülék.


    Reference: http://www.flukenetworks.com/FNet/en-us/findit?Document=9821...
Zoltán Medgyesi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm!
Notes to answerer
Asker: Köszönöm, a linket különösen!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy
1 day1 hr