KudoZ home » English to Hungarian » Telecom(munications)

high leakage current

Hungarian translation: erős átvezetési áram


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high leakage current
Hungarian translation:erős átvezetési áram
Entered by: juju

09:23 Jul 15, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / telecommunication
English term or phrase: high leakage current
High leakage current earth connection essential before connecting supply.
juju
erős átvezetési áram
Explanation:
Leakage current -- visszaáram (egyenirányítóban), (rövid)zárlati áram, hibaáramé átvezetési/levezetési áram, maradékáram, kapacitív áram

A "telecommunications" arra enged következtetni, a távvezetékek környékén kell keresni a választ. Itt a leakage (mely legáltalánosabban szivárgásnak, veszteségnek fordítható) a vezetékek közti, kapacitív jellegű kölcsönhatásnak a hatására következik be -- legcélszerűbb tehát az átvezetés szót használni.
A 'high' áramok esetében erősnek fordítandó.

Az egész mondat fordítása lehet pl.

A készülék csatlakoztatása előtt alapvető fontosságú az erős átvezetési áram elleni földelés-védelem kiépítése/létrehozása.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1erős átvezetési áram
Attila Piróth
4nagy hatásfokú visszáramMeturgan


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nagy hatásfokú visszáram


Explanation:
Elengedhetetlen a nagy hatásfokú visszáram-csatlakozás mielőtt csatlakoztatnánk az áramellátást

Meturgan
Hungary
PRO pts in category: 4

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
erős átvezetési áram


Explanation:
Leakage current -- visszaáram (egyenirányítóban), (rövid)zárlati áram, hibaáramé átvezetési/levezetési áram, maradékáram, kapacitív áram

A "telecommunications" arra enged következtetni, a távvezetékek környékén kell keresni a választ. Itt a leakage (mely legáltalánosabban szivárgásnak, veszteségnek fordítható) a vezetékek közti, kapacitív jellegű kölcsönhatásnak a hatására következik be -- legcélszerűbb tehát az átvezetés szót használni.
A 'high' áramok esetében erősnek fordítandó.

Az egész mondat fordítása lehet pl.

A készülék csatlakoztatása előtt alapvető fontosságú az erős átvezetési áram elleni földelés-védelem kiépítése/létrehozása.

Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Endre Both
4 mins