KudoZ home » English to Hungarian » Telecom(munications)

point-of-presence

Hungarian translation: megjelenési pont


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:point-of-presence
Hungarian translation:megjelenési pont
Entered by: Péter Tófalvi

20:25 Jul 2, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: point-of-presence
Katt ide: http://en.wikipedia.org/wiki/Point_of_presence
Péter Tófalvi
Hungary
megjelenési pont
Explanation:
_

--------------------------------------------------
Note added at 21 perc (2008-07-02 20:46:53 GMT)
--------------------------------------------------

Lásd: 5/3. sz. melléklet -
A mikrohullám alapú internet szolgáltatás igénybevételének műszaki lehetősége
http://www.invitel.hu/engine.aspx?page=search


--------------------------------------------------
Note added at 35 perc (2008-07-02 21:00:39 GMT)
--------------------------------------------------

Innen letölthető: http://www.invitel.hu/resource.aspx?ResourceID=invitel_53mel...
Selected response from:

xxxhollowman
Hungary
Grading comment
Köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1megjelenési pontxxxhollowman
4szolgáltatáskapcsolódási pont
Gusztáv Jánvári


Discussion entries: 3





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szolgáltatáskapcsolódási pont


Language variant: szolgáltatókapcsolódási pont

Explanation:
Azaz az a pont, according to wikipedia, ahol különböző szolgáltatók összekapcsolódhatnak.

Gusztáv Jánvári
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 10

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
megjelenési pont


Explanation:
_

--------------------------------------------------
Note added at 21 perc (2008-07-02 20:46:53 GMT)
--------------------------------------------------

Lásd: 5/3. sz. melléklet -
A mikrohullám alapú internet szolgáltatás igénybevételének műszaki lehetősége
http://www.invitel.hu/engine.aspx?page=search


--------------------------------------------------
Note added at 35 perc (2008-07-02 21:00:39 GMT)
--------------------------------------------------

Innen letölthető: http://www.invitel.hu/resource.aspx?ResourceID=invitel_53mel...

xxxhollowman
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balázs Sudár: A telefonosok: Matáv...stb. tényleg így nevezik. A szolg.kapcs. pont érthetőbb, de értelmezett megoldás.
8 hrs
  -> Köszönöm!