KudoZ home » English to Hungarian » Telecom(munications)

Set PRO Logic II Dimension Size

Hungarian translation: Állítsa be a Pro Logic II hangtér-mélységi méretét.


12:47 Apr 6, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Telecom(munications) / DVD866
English term or phrase: Set PRO Logic II Dimension Size
Text of DVD:

Set PRO Logic II Dimension Size
Ferudun Yilmaz
Turkey
Hungarian translation:Állítsa be a Pro Logic II hangtér-mélységi méretét.
Explanation:
Hasonlóan a korai quadrofon kísérletekhez a kettőnél több hangszóróval különböző rendszerek mélységi hatást érnek el, a hangzás már nemcsak szélességi (sztereó), hanem mélységi hatással is bír. Ezt hangzás/hangtér/hangkép-mélységnek hívják.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Állítsa be a Pro Logic II hangtér-mélységi méretét.HalmoforBT
3PRO Logic II dimenzióméret
MandC


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
set pro logic ii dimension size
PRO Logic II dimenzióméret


Explanation:
Állítsa be a PRO Logic II dimenzióméretét (mélységét). A háromdimenziós hanghatást a hátulsó hangszórók elhelyezése biztosítja, ennek a beállításáról van szó.

MandC
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
set pro logic ii dimension size
Állítsa be a Pro Logic II hangtér-mélységi méretét.


Explanation:
Hasonlóan a korai quadrofon kísérletekhez a kettőnél több hangszóróval különböző rendszerek mélységi hatást érnek el, a hangzás már nemcsak szélességi (sztereó), hanem mélységi hatással is bír. Ezt hangzás/hangtér/hangkép-mélységnek hívják.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 39