KudoZ home » English to Hungarian » Textiles / Clothing / Fashion

ruched

Hungarian translation: húzott


15:03 Mar 30, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: ruched
Valamilyen szövetfajta, olyan, mint a rakott vagy a domborszövésű anyagok.
GaborKiss
Hungarian translation:húzott
Explanation:
Ez nem a szövetfajta, hanem a ruha elkészítésének módja. Nem rakott (az a szabályos hajtogatás), hanem húzott (behúzzák), vagy gumival, vagy fixen, derékban, mell alatt, vagy akár oldalt is.
Ha rákeresel képekre angolul is meg magyarul is, láthatod, hogy ugyanaz.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Köszönöm szépen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1húzott
Katalin Horváth McClure
3 -1fodrozottxxxkabigabor


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
fodrozott


Explanation:
francia eredetu,

xxxkabigabor
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Katalin Horváth McClure: Szerintem a fodrozott/fodros az "ruffled".
5 mins

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
húzott


Explanation:
Ez nem a szövetfajta, hanem a ruha elkészítésének módja. Nem rakott (az a szabályos hajtogatás), hanem húzott (behúzzák), vagy gumival, vagy fixen, derékban, mell alatt, vagy akár oldalt is.
Ha rákeresel képekre angolul is meg magyarul is, láthatod, hogy ugyanaz.

Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Köszönöm szépen!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik
22 hrs