KudoZ home » English to Hungarian » Textiles / Clothing / Fashion

comet red

Hungarian translation: lángvörös


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:comet red
Hungarian translation:lángvörös
Entered by: Péter Tófalvi

07:20 Oct 24, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Art/Literary - Textiles / Clothing / Fashion / színek
English term or phrase: comet red
A piros egy árnyalata.

Sok google találat van rá:
Képek itt
Péter Tófalvi
Hungary
lángvörös
Explanation:
Így kapcsolatba lehet hozni az üstökössel:

http://www.google.hu/search?hl=hu&ie=ISO-8859-2&q="lngol stk...





Selected response from:

xxxzsuzsa369
Grading comment
Mivel József Attila szerint az üstökös "lángos csillag", ezért a kométa piros lehet lángvörös. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1lángvörösxxxzsuzsa369
4égő vörös / égő piros
Blanka Nagy
3élénkvörösanyone


Discussion entries: 11





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
élénkvörös


Explanation:
A fenti közelítő megoldást javaslom, mert a "comet red" pontos megfelelője nem biztos, hogy a mi szókészletünkben benne van (az enyémben pl. nincs, legalábbis az üstököshöz kapcsolódó szóval semmiképp), ugyanúgy, ahogy pl. a reckitt blue sincs (ez egy élénk kék árnyalat, gyanúm szerint az azonos nevű, kék mosószappanból köznevesült).

anyone
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lángvörös


Explanation:
Így kapcsolatba lehet hozni az üstökössel:

http://www.google.hu/search?hl=hu&ie=ISO-8859-2&q="lngol stk...







xxxzsuzsa369
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mivel József Attila szerint az üstökös "lángos csillag", ezért a kométa piros lehet lángvörös. :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hungary GMK: Ez nagyon találó!
2 days6 hrs

neutral  István Hirsch: A Nike választékában mind a "comet red", mind a "flame red" szerepel.
2 days17 hrs
  -> Igaz, mint például itt: http://www.jdsports.co.uk/product.aspx?id=6139

2 days4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
égő vörös / égő piros


Explanation:
szerintem :)

Blanka Nagy
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian