KudoZ home » English to Hungarian » Textiles / Clothing / Fashion

denim shirt

Hungarian translation: Farmer ing


20:30 Jul 16, 2002
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / clothing
English term or phrase: denim shirt
Tudom, hogy mi ez, hogy néz ki, csak nem tudom, magyarul hogyan mondják. Simán pamuting? Vagy eleve csak a világoskék szinű változat _denim_?
Eva Blanar
Hungary
Hungarian translation:Farmer ing
Explanation:
A Jeans, mint farmer nadrág mintájára.

Lehet, hogy csak az én egykori lakóhelyem környékén (Borsodban) hívják így?
Selected response from:

Laszlo Prising
Canada
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8Farmer ing
Laszlo Prising
2vászon ing
Norika


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
Farmer ing


Explanation:
A Jeans, mint farmer nadrág mintájára.

Lehet, hogy csak az én egykori lakóhelyem környékén (Borsodban) hívják így?

Laszlo Prising
Canada
Native speaker of: Hungarian
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure: Valóban farmer anyagról van szó. Általában puhább minőség, mint a farmergatyó, de azért farmer. A farmering nem egy szó magyarul?
17 mins

agree  Csaba Ban: stimmel. A szó eredete: "de Nimes", mármint a dél-francia város, innen szállították egykor az alapanyagot.
46 mins

agree  xxxbgrocock
1 hr

agree  xxxehorvath: farmer ing
5 hrs

agree  Attila Piróth: A denim valóban farmerszövet. A farmernadrág azonban egy szó (lásd pl. A magyar helyesírás szabályai), következésképpen a farmering is.
9 hrs

agree  Elvira Stoianov
10 hrs

agree  juju: farmering, egybe kell Ă­rni
11 hrs

agree  Ildiko Santana: 1 szo'
1 day8 hrs

649 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
vászon ing


Explanation:
Nem csak és kizárólag a farmer anyagú ruhanemű megnevezése, hanem a más vászonból (pl. cájgvászon) készült ruháké is- tudtommal

Norika
Native speaker of: Native in HungarianHungarian