KudoZ home » English to Hungarian » Transport / Transportation / Shipping

CRI

Hungarian translation: színvisszaadási index


18:37 Jul 24, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: CRI
Még egy rövidítés : CRI calculated is not representing the reality of the costs incurred. Mi a CRI ? Köszönöm.
M Krasnitskaya
Hungarian translation:színvisszaadási index
Explanation:
CRI = Colour Rendering Index = színvisszaadási index
A keresési útvonal: Google: www.kruschwitz.com/cri.htm : Color Rendering Index - CRI; majd a Műszaki Szótár
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Köszönöm !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5színvisszaadási indexHalmoforBT
3 +1Cost recovery index/ költségviszatérülési indexaradek
4Container Recycling Institute Konténer Újrahasznositási Intézetxxxdenny
4CRI / Community Renewal Initiative
Attila Hajdu


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
cri
színvisszaadási index


Explanation:
CRI = Colour Rendering Index = színvisszaadási index
A keresési útvonal: Google: www.kruschwitz.com/cri.htm : Color Rendering Index - CRI; majd a Műszaki Szótár


HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 31
Grading comment
Köszönöm !

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cri
Container Recycling Institute Konténer Újrahasznositási Intézet


Explanation:
Nem tudom, leforditandó-e az adott összefüggésben. Intézmének nevét többnyire nem kell leforditani, vagy a forditást az eredeti mellett kell megadni. A CRI közöl költségszámitásokat - remélem nem tévedek, hogy erröl van szó.

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
CRI / Community Renewal Initiative


Explanation:
Itt ez.


    Reference: http://www.communitysolutionsnetwork.org/NccsnAtWork/overvie...
Attila Hajdu
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
cri
Cost recovery index/ költségviszatérülési index


Explanation:
pl. home.um.edu.mt/islands/107m.pdf - lehet, hogy ez beleillik a szövegbe?

aradek
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balazs Horvath: :)
1 hr