KudoZ home » English to Hungarian » Transport / Transportation / Shipping

perimeter chassis frame

Hungarian translation: perimeter acélcsőváz


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:perimeter chassis frame
Hungarian translation:perimeter acélcsőváz
Entered by: ibookg4

09:44 Sep 10, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: perimeter chassis frame
Egy versenymotorról van szó ... (FR-ul: cadre (de chassis) périmétrique)
ibookg4
perimeter acélcsőváz
Explanation:
„Perimeter acélcsőváz; elöl: 48 mm felfordított teleszkópvilla, hátul: Uni-Trak rugózás; 92,5 kg”
http://www.szavu.hu/kawasaki_motor_motokrossz.php


--------------------------------------------------
Note added at 22 óra (2006-09-11 07:59:03 GMT)
--------------------------------------------------

„A váz a már a versenyeken jól bevált D alakú könnyűfém csövekből kialakított váz.”
http://totalbike.hu/motorhirek/?main:2003.11.11&154430
Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
Köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4perimeter acélcsőváz
Attila Széphegyi
3vázkeret
István Hirsch


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
perimeter acélcsőváz


Explanation:
„Perimeter acélcsőváz; elöl: 48 mm felfordított teleszkópvilla, hátul: Uni-Trak rugózás; 92,5 kg”
http://www.szavu.hu/kawasaki_motor_motokrossz.php


--------------------------------------------------
Note added at 22 óra (2006-09-11 07:59:03 GMT)
--------------------------------------------------

„A váz a már a versenyeken jól bevált D alakú könnyűfém csövekből kialakított váz.”
http://totalbike.hu/motorhirek/?main:2003.11.11&154430


Attila Széphegyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Köszi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxdenny: Miért nem periméter? Talán mert ez nincs igazán magyarul.
16 hrs
  -> Ez tényleg következetesebb.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vázkeret


Explanation:
Az alábbi helyen – képekkel illusztrálva – bemutatják a fontosabb motorkerékpárváz-típusokat, sajnos franciául:

http://mecamotors.free.fr/b_partie_cycle/01_cadre/cadre01.ht...

A kérdező által említett váz (cadre perimetrique) (7. pont) aluminiumból vagy acélból készül, a motor két oldalán futó két fő elemből áll, melyek erősítő elemeket is tartalmazhatnak, és melyek készülhetnek összeerősített csövekből is.

A kép és a leírás alapján a vázkeret fordítást javaslom.

Vázkeret motor leírásokban:

http://totalbike.hu/motorteszt/kawazx10r/
A blokkot körülvevő vázkeret olyan széles csupán, mint a mostani 600-asok váza. Az első villa belsejében rengeteg alumínium összetevő, és a felső villahíd kivágásai, valamint az üreges alumínium kormányszarvak szintén hozzájárulnak a gép alacsony tömegéhez.

http://svmedia.hu/adat.htm
Az innovatív váz alapja az alumínium-ötvözet vázkeret, négy fő komponenssel: egy öntött kormány nyakrésszel, öntött lengőkarral, a lengőkar tengely ágyazása egybehegesztve a két öntött főváz résszel.


--------------------------------------------------
Note added at 2 nap8 óra (2006-09-12 17:55:04 GMT)
--------------------------------------------------

Kiegészítés: az elsőként említett hivatkozásban is ötvözött alumíniumot említenek.

István Hirsch
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 12