KudoZ home » English to Hungarian » Transport / Transportation / Shipping

WEE fee

Hungarian translation: elektromos és elektronikus berendezések hulladékainak díja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:WEEE fee
Hungarian translation:elektromos és elektronikus berendezések hulladékainak díja
Entered by: Krisztina Lelik

17:00 Feb 17, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping / RMA
English term or phrase: WEE fee
"Customer bears the cost of the shipping, including Customs and WEE fees and all applicable taxes."
Gabor Kun
Hungary
elektromos és elektronikus berendezések hulladékainak díja
Explanation:
WEEE mint EU irányelv, magyarul "elektromos és elektronikus berendezések hulladékai"

Magyarországon környezetvédelm termékdíj van bizonyos berendezésekre.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-17 18:28:18 GMT)
--------------------------------------------------

(5) A rendelkezésre álló adatok rámutatnak, hogy szükségesek az elektromos és elektronikus berendezések hulladékainak begyűjtésére, kezelésére, ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32002L0095:HU:HTML - 24k -
Selected response from:

Krisztina Lelik
Greece
Grading comment
Mindkettőtöknek köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2elektromos és elektronikus berendezések hulladékainak díja
Krisztina Lelik
4 +1elírás, valójában WEEE fee
kyanzes


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wee fee
elírás, valójában WEEE fee


Explanation:
Waste Electrical and Electronic Equipment fee

hulladéknak minősüldő elektromos és elektronikus berendezések után fizetendő díj

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-02-17 17:14:19 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Waste_Electrical_and_Electronic...

http://www.rapidonline.com/latestnews.aspx?id=18110806&tier1...

kyanzes
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hungary GMK
14 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
WEEE fee
elektromos és elektronikus berendezések hulladékainak díja


Explanation:
WEEE mint EU irányelv, magyarul "elektromos és elektronikus berendezések hulladékai"

Magyarországon környezetvédelm termékdíj van bizonyos berendezésekre.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-17 18:28:18 GMT)
--------------------------------------------------

(5) A rendelkezésre álló adatok rámutatnak, hogy szükségesek az elektromos és elektronikus berendezések hulladékainak begyűjtésére, kezelésére, ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32002L0095:HU:HTML - 24k -


Krisztina Lelik
Greece
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mindkettőtöknek köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kyanzes: Johann Sebastian... Mert hogy "Bah!" <--- :) ---> Ez jutott eszembe, amikor elolvastam a válaszod. Ne is figyelj rám, többszörösen kódolt elmejátékot folytatok. Bocsi. Maximális AGREE
25 mins
  -> nem értem... ja jó, ehhez úgy tűnik én már le vagyok lassulva így vasárnap este. Kösz

agree  Balázs Sudár
11 hrs
  -> Köszönöm!