KudoZ home » English to Hungarian » Transport / Transportation / Shipping

medium bay

Hungarian translation: középmagas rakterű


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:medium bay
Hungarian translation:középmagas rakterű
Entered by: JANOS SAMU

18:28 Jul 13, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: medium bay
Raktárról szóló anyagban, de csak felsorolásban szerepel a high bay illetve a medium bay kifejezés. A high bayről azt találtam a neten, hogy magasraktár. A medium by közepes raktár lenne?
VBA
Hungary
középmagas rakterű
Explanation:
Itt a rakodási magasságról van szó. Lásd a cikkben. 8-9 méter a közepes magasság. A padlószinttől az eresz magasságáig mérik(épületen belül).
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4középmagas rakterű
JANOS SAMU
2l. lent
Erzsébet Czopyk


Discussion entries: 3





  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
l. lent


Explanation:
a bay-re találtam neked olyat, hogy üzemcsarnok, egy könnyűipari szószedetben, a termelésszervezés /-irányítás részben van (Szabóné Nagy Zsuzsa), tehát langyos...

http://www.modelldivatiskola.hu/index2.php?option=com_docman...

A DACHSER GmbH honlapján szó van high-bay warehouse -kről
www.liegl-dachser.hu

http://74.125.39.104/search?q=cache:T_HEgDrIDF0J:www.diction...

high-rack facilities; high-bay storage Hochregallager {n}
esetleg tedd fel a német verziót is a kérdések közé
Hochregal n high bay rack(ing) Hochregalanlage f high bay warehouse Hochregallager n high bay warehouse Hochregallagerung f high bay storage ...
www2.industrieanzeiger.de/ia/live/fachartikelarchiv/ha_artikel/detail/30049399.html


--------------------------------------------------
Note added at 48 perc (2008-07-13 19:17:29 GMT)
--------------------------------------------------

Hochregal n high bay rack(ing)

Hochregalanlage f high bay warehouse

Hochregallager n high bay warehouse

Hochregallagerung f high bay storage

--------------------------------------------------
Note added at 49 perc (2008-07-13 19:18:03 GMT)
--------------------------------------------------

de medium bay sehol nincs, hát sajnálom, hogy csak ennyit tudtam segíteni...

--------------------------------------------------
Note added at 51 perc (2008-07-13 19:19:41 GMT)
--------------------------------------------------

valami szövegkörnyezet nem ártana, mondjuk, ami előtte van, hogy a felsorolásban mi szerepel pontosan, a raktártípusok? így minden körítés nélkül elég nehéz még tippelni is.

Erzsébet Czopyk
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
középmagas rakterű


Explanation:
Itt a rakodási magasságról van szó. Lásd a cikkben. 8-9 méter a közepes magasság. A padlószinttől az eresz magasságáig mérik(épületen belül).


    Reference: http://www.novaloca.com/property-details/19940?search=true
JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  juvera: A középmagas általában 8-11m, a magasat 12m-nál szokták kezdeni, és felmehet akár 24m-ig.
33 mins

agree  xxxhollowman
10 hrs

agree  Erzsébet Czopyk: szép volt, János, gratula!
14 hrs

agree  Iosif JUHASZ
23 hrs