KudoZ home » English to Hungarian » Transport / Transportation / Shipping

pan-style lift

Hungarian translation: zártoldalú ollós emelőasztal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pan-style scissors lift
Hungarian translation:zártoldalú ollós emelőasztal
Entered by: Katalin Szilárd

12:16 Feb 22, 2009
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: pan-style lift
Mi a magyar megfelelője? Előre is köszönöm!
Timi85
Hungary
zártoldalú emelőasztal
Explanation:
Ez nem ahagyományos emelőasztal, hanem olyan emelő, amelynek rakodórésze (asztala) inkább hasonlít egy serpenyőre (pan style), mivel az oldalai zártak.

http://catalog.arrowheadsupplyco.com/product_images/2516_thu...

"

* Lowest reach-over and smallest footprint.
* Engineered for industrial-duty service.

Combining the near-zero lowered height of a traditional pan-style lift with the extremely low reach-over distance previously available in expensive mast-style lifts. Features the industry's lowest reach-over of 4" providing easy operator access to pallets and loads being built up or broken down over the side of the lift. The low reach-over also provides for the smallest footprint in the industry for pan lifts. Available in both 36" and 48" travel models. Also available in both hydraulic and pneumatic actuation. Features platform sizes to meet all common load cube sizes. Also available in pneumatic actuation. FOB Shipping Point"


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-22 14:08:51 GMT)
--------------------------------------------------

Ha biztos, hogy kizárólag ollósemelőről lehet szó, akkor zártoldalú, ollós emelőasztal. De szerintem mindenképpen a zártoldalú asztal (tepsi) a lényeg.
Selected response from:

Katalin Szilárd
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1zártoldalú emelőasztal
Katalin Szilárd
4ollós emelőasztal
Balázs Sudár


Discussion entries: 6





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ollós emelőasztal


Explanation:
Pl.
http://www.novotransz.hu/hs_fix_hidraulikus_ollos_emeloaszta...

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Katalin Szilárd: Az emelőasztalok sima "raklappal" vannak ellátva, egyik sem "tepsialakú" http://images.google.com/images?hl=en&q=emelőasztalok&um=1&i... Meg kell különböztetni, hogy itt nem a hagyományos emelőasztalról van szó. Folytatás: discussion
59 mins
  -> Az emelőasztalokot igen sokféle (billenőlapos, rámpakiegyenlítő...stb) "raklappal" szerelik. Az "ollós" sokkal fontosabb ebben az esetben.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
zártoldalú emelőasztal


Explanation:
Ez nem ahagyományos emelőasztal, hanem olyan emelő, amelynek rakodórésze (asztala) inkább hasonlít egy serpenyőre (pan style), mivel az oldalai zártak.

http://catalog.arrowheadsupplyco.com/product_images/2516_thu...

"

* Lowest reach-over and smallest footprint.
* Engineered for industrial-duty service.

Combining the near-zero lowered height of a traditional pan-style lift with the extremely low reach-over distance previously available in expensive mast-style lifts. Features the industry's lowest reach-over of 4" providing easy operator access to pallets and loads being built up or broken down over the side of the lift. The low reach-over also provides for the smallest footprint in the industry for pan lifts. Available in both 36" and 48" travel models. Also available in both hydraulic and pneumatic actuation. Features platform sizes to meet all common load cube sizes. Also available in pneumatic actuation. FOB Shipping Point"


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-22 14:08:51 GMT)
--------------------------------------------------

Ha biztos, hogy kizárólag ollósemelőről lehet szó, akkor zártoldalú, ollós emelőasztal. De szerintem mindenképpen a zártoldalú asztal (tepsi) a lényeg.


    Reference: http://www.southworthproducts.com/content337.html
    Reference: http://catalog.arrowheadsupplyco.com/product_images/2516_thu...
Katalin Szilárd
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 35

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Balázs Sudár: Ha jobban körülnézel az emelőasztalok katalógusaiban, a legkülönfélébb típusú asztalokkal találkozhatsz - egyszerűen asztalként.
18 mins
  -> Én nem találtam a magyar oldalakon pan style típusú /zártoldalú asztalokat. Ellenben az angol "pan style" képek mind arról tanúskodnak, h azért pan style, mert tepsialakú, azaza oldalán zárt: http://www.pricelesstugs.com/aircraft/images/757-Tandem.jpg

agree  twelverainbow: Szerintem helyes megfogalmazás az ilyen típusó emelőasztalra. Tényleg úgy néz ki mint egy tepsi. Mivel nem minden emelőasztal ilyen, még az ollós emelőkön sem, valahogy csak meg kell különböztetni egymástól a különféle típusúakat.
2 days5 hrs
  -> Köszönöm!