KudoZ home » English to Hungarian » Transport / Transportation / Shipping

Tollway Company

Hungarian translation: autópálya-társaság


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Tollway Company
Hungarian translation:autópálya-társaság
Entered by: Jozsef Gal

10:07 Apr 6, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: Tollway Company
mi a pontos magyar megfelelő?
Köszönet.
Jozsef Gal
autópálya-társaság
Explanation:
http://www.autopalya.hu

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 51 mins (2004-04-06 11:59:03 GMT)
--------------------------------------------------

A tavaly augusztusban megalakult Állami Autópálya-kezelő Rt. a magyar gyorsforgalmiút-hálózat mintegy háromnegyedének, majd 400 km autópályának és autóútnak a fenntartója és üzemeltetője. A három autópálya-társaság egyesülésével létrejött új üzemeltető a magyar állam tulajdonában áll. A társaság feladata a teljes gyorsforgalmiút-hálózat fenntartása és üzemeltetése, a díjszedés biztosítása, a gyorsforgalmiút-hálózat melletti területek hasznosítása.

http://www.hetivalasz.hu/cikk.php?id=4298
Selected response from:

huntr
Grading comment
Köszönöm és kellemes minivakációt mindenkinek.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2autópálya-társaság
huntr
4 +2fizető autópálya társaságxxxHungi


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tollway company
fizető autópálya társaság


Explanation:
Ezba magyar neve.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-04-06 10:16:34 GMT)
--------------------------------------------------

Ez a magyar neve.

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniel Pankovics
1 hr

agree  HalmoforBT
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tollway company
autópálya-társaság


Explanation:
http://www.autopalya.hu

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 51 mins (2004-04-06 11:59:03 GMT)
--------------------------------------------------

A tavaly augusztusban megalakult Állami Autópálya-kezelő Rt. a magyar gyorsforgalmiút-hálózat mintegy háromnegyedének, majd 400 km autópályának és autóútnak a fenntartója és üzemeltetője. A három autópálya-társaság egyesülésével létrejött új üzemeltető a magyar állam tulajdonában áll. A társaság feladata a teljes gyorsforgalmiút-hálózat fenntartása és üzemeltetése, a díjszedés biztosítása, a gyorsforgalmiút-hálózat melletti területek hasznosítása.

http://www.hetivalasz.hu/cikk.php?id=4298


huntr
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm és kellemes minivakációt mindenkinek.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik: v. autópálya kezelő társaság
3 hrs
  -> köszi :)

agree  Ildiko Santana: (én külön írnám)
19 hrs
  -> köszi :)