KudoZ home » English to Hungarian » Transport / Transportation / Shipping

shunting rout setting

Hungarian translation: a váltó/kitérő-pálya beállítása


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shunting rout setting
Hungarian translation:a váltó/kitérő-pálya beállítása
Entered by: Samsung

14:31 Jun 23, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: shunting rout setting
vasúti kifejezés
Samsung
a váltó/kitérő-pálya beállítása
Explanation:
lehet kitérő pálya is (shunt = váltó, mármint a vasútnál)

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2004-06-28 18:04:06 GMT)
--------------------------------------------------

ez meg miféle faragatlanság kedves Samsung? Látom, Piróth Attila kollégát is lecickányozod .. ejnye, bejnye
vagy csak nem tudod kezelni a ProZ.com oldalt?
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4a váltó/kitérő-pálya beállítása
Andras Szekany
3kitérőútvonal beállítása
Attila Piróth
1szövegkörnyezet
Csaba Ban


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
shunting route setting
kitérőútvonal beállítása


Explanation:
A rout végéről mindne bizonnyal hiányzik egy e.
A shunt vasúti környezetben mellékvágányt, kitérőt jelent; a route-ot - útvonal - inkább a kitérőhöz lehet hozzákapcsolni - bár elképzelhetőnek tartom, hogy a "mellékvágány beállítása/megadása" is jó lehet. Szövegkörnyezet nem ártana.

Attila Piróth
France
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
The asker has declined this answer

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a váltó/kitérő-pálya beállítása


Explanation:
lehet kitérő pálya is (shunt = váltó, mármint a vasútnál)

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2004-06-28 18:04:06 GMT)
--------------------------------------------------

ez meg miféle faragatlanság kedves Samsung? Látom, Piróth Attila kollégát is lecickányozod .. ejnye, bejnye
vagy csak nem tudod kezelni a ProZ.com oldalt?

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
szövegkörnyezet


Explanation:
Kitöröltem az azonos kérdést, de idemásolom a szövegkörnyezetet:

Assuming that a running (e.g. for a goods train with shunting route setting) is serving the branch line, the running has completely entered the branch line and the main track is clear again. Does normal train setting functionality have to be provided on the main track?


--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2004-06-30 06:23:50 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

De hisz én nem is adtam meg lehetséges választ!!!! Én csak idemásoltam az azonos kérdésedhez megadott szövegkörnyezetet. Most elveszem magamtól a pontot, és add oda valaki másnak!

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2004-06-30 06:26:52 GMT)
--------------------------------------------------

A kérdezőnek: látom, a két tényleges választ elutasítottad. Előbb ezeket vond vissza, majd válaszd ki valamelyiket nyerőnek (\"Grade the question\"). De ne az enyémet, hiszen nem is adtam érdemi választ!

Csaba Ban
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8