KudoZ home » English to Hungarian » Zoology

bottlenosed skate

Hungarian translation: fehér rája


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bottlenosed skate
Hungarian translation:fehér rája
Entered by: Krisztina Bottai

15:42 Apr 4, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Science - Zoology / halak
English term or phrase: bottlenosed skate
Ez is egy Vörös-tengeri hal; akkor ez lenne a fehér rája vagy a hegedűrája?
Krisztina Bottai
France
fehér rája
Explanation:
Most fordítottam egy iszonyat anyagot, tele volt mindenféle flórával és faunával. Eljárás: beírod gugliba, forrásnyelvet megjelölöd. Az első pár találat között meglesz a latin név. Azt beírod gugliba, célnyelvet megjelölöd. Lo and behold! - ott a keresett faj. Legtöbbször működik. Az alábbi linkhez így jutottam.
Selected response from:

Katalin Sandor
Hungary
Grading comment
Kösz szépen mindkettőtöknek!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4fehér rája
Katalin Sandor
4 +1fehér rája (Rostroraja alba)
DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
fehér rája


Explanation:
Most fordítottam egy iszonyat anyagot, tele volt mindenféle flórával és faunával. Eljárás: beírod gugliba, forrásnyelvet megjelölöd. Az első pár találat között meglesz a latin név. Azt beírod gugliba, célnyelvet megjelölöd. Lo and behold! - ott a keresett faj. Legtöbbször működik. Az alábbi linkhez így jutottam.


    Reference: http://hu.wikipedia.org/wiki/Val%C3%B3dir%C3%A1ja-f%C3%A9l%C...
Katalin Sandor
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Kösz szépen mindkettőtöknek!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: A módszer leírásáért is.
20 mins
  -> Köszönöm

agree  Dora Miklody
34 mins
  -> Köszönöm

agree  DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation: kvázi egyszerre írtuk :-)
1 hr
  -> Nagy szellemek ha találkoznak ;-) Köszönöm.

agree  Erzsébet Czopyk: A MÓDSZERÉRT VIRÁGCSOKOR JÁR :-)))
6 hrs
  -> Köszönöm. Interflóra? ;-)

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fehér rája (Rostroraja alba)


Explanation:
hu.wikipedia.org/wiki/Valódirája-félék

DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Sandor: Ez az. Ld. fent./most már lent :-)
2 mins