KudoZ home » English to Latvian » Agriculture

Herb garden

Latvian translation: garšvielu / ārstniecības augu dārzs


11:43 Mar 23, 2007
English to Latvian translations [Non-PRO]
Agriculture / dārzkopība, botānika
English term or phrase: Herb garden
Herb - any plant with leaves, seeds, or flowers used for flavouring, medicine, scent, etc.
Ginta
Latvian translation:garšvielu / ārstniecības augu dārzs
Explanation:
Jāskatās no konteksta vai tas ir par garšvielām vai ārstniecības augiem

--------------------------------------------------
Note added at 7 min (2007-03-23 11:50:48 GMT)
--------------------------------------------------

Gribēju teikt - garšaugu, nevis garšvielu...
Selected response from:

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2garšvielu / ārstniecības augu dārzs
Kristine Sprula (Lielause)
3augu dārzs
Ilona Kangro


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
herb garden
augu dārzs


Explanation:
Parasti gan pievieno aprakstošo elementu, konkretizējot, vai tas ir ārstniecisko augu, eksotisko vai kolekcijas augu dārzs, bet norādītajā definīcijā ir vispārīgs raksturojums, tā ka laikam jāsaka vienk. *augu dārzs*.


    Reference: http://www.google.lv/search?q=%22+augu+d%C4%81rzs%22&hl=lv&l...
Ilona Kangro
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
herb garden
garšvielu / ārstniecības augu dārzs


Explanation:
Jāskatās no konteksta vai tas ir par garšvielām vai ārstniecības augiem

--------------------------------------------------
Note added at 7 min (2007-03-23 11:50:48 GMT)
--------------------------------------------------

Gribēju teikt - garšaugu, nevis garšvielu...

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Native speaker of: Latvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Burrell: garšaugu
8 mins
  -> Paldies! :o)

agree  mjbjosh: es tikko grasījos meklēt, vai "garšaugi" latviski ir literārs vārds, bet skatos, ka kāds ir to izdarījis pirms manis. Pievienojos.
3 hrs