KudoZ home » English to Latvian » Automotive / Cars & Trucks

SCAN

Latvian translation: CAURSKATĪT/PĀRLŪKOT


17:32 Nov 8, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: SCAN
SCAN - this button will allow you to search the entire band width and will provide you with the six strongest stations

SEEK - this button will allow you to find the next station in the band width
Inese -
Latvian translation:CAURSKATĪT/PĀRLŪKOT
Explanation:
Ja pogas funkcijas nosaukuma garums nav ierobežots, varbūt varētu šo funkciju nodēvēt šādi. Pārlūkot/caurskatīt joslu, lai atrastu vispiemērotākās stacijas.

Caurskatīt - izskatīt no sākuma līdz beigām (Latv. val. vārdnīca). Šis vārds der tādēļ, ka jācaurskata/jāpārlūko viss joslas platums (the entire band width) no sākuma līdz beigām.

Pārlūkot, manuprāt, nav tik precīzs, un var būt IT lietotā termina BROWSE tulkojums, taču varbūt arī der šajā situācijā.
Selected response from:

Ilona Kangro
Latvia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4CAURSKATĪT/PĀRLŪKOT
Ilona Kangro
5skenēt
Evija Rimšāne


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
scan
skenēt


Explanation:
un seek - meklēt

Evija Rimšāne
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 9

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
scan
CAURSKATĪT/PĀRLŪKOT


Explanation:
Ja pogas funkcijas nosaukuma garums nav ierobežots, varbūt varētu šo funkciju nodēvēt šādi. Pārlūkot/caurskatīt joslu, lai atrastu vispiemērotākās stacijas.

Caurskatīt - izskatīt no sākuma līdz beigām (Latv. val. vārdnīca). Šis vārds der tādēļ, ka jācaurskata/jāpārlūko viss joslas platums (the entire band width) no sākuma līdz beigām.

Pārlūkot, manuprāt, nav tik precīzs, un var būt IT lietotā termina BROWSE tulkojums, taču varbūt arī der šajā situācijā.

Ilona Kangro
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns: Piekrītu, taču šaubos vai šajā gadījumā SCAN vispār ir jātulko- tā ir poga uz aparāta, uz tās būs rakstīts SCAN, nevis CAURSKATĪT/PĀRLŪKOT
10 mins
  -> Jā, taisnība. Bet man parasti klienti lūdz blakus vai iekavās vai vēl kaut kā norādīt tulkojumu, ja nu instrukcijas lietotājs ar angļu valodu ir uz "Jūs"

agree  tinageta
1 hr

agree  Kristīne Biezā
2 hrs

agree  mjbjosh
18 hrs