KudoZ home » English to Latvian » Automotive / Cars & Trucks

overrun cut-off

Latvian translation: novērst pārtēriņu, pārtēriņa novēršana


12:03 Jan 10, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: overrun cut-off
"The fuel supply is automatically cut off during overrun, e.g. when the vehicle is driven with a gear engaged but no throttle application."

Angliskā definīcija: "When no throttle is applied and the engine speed is high and falling the fuel gets cut off, to reduce emissions and fuel consumption."
Maris Abeltins
Latvia
Latvian translation:novērst pārtēriņu, pārtēriņa novēršana
Explanation:
degvielas padeve tiek automātiski samazināta pārteriņa brīdī/laikā ....


gāzi neatlaiž, bet motors tik darbojas. vadītājs nespēj vai nevar izkontrolēt un automātika pati sabīda lietas, lai nepārtērētu degvielu.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2novērst pārtēriņu, pārtēriņa novēršana
Freimanis
3degvielas padeves pārtraukšana bremzējot ar motoruImants Plume


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
novērst pārtēriņu, pārtēriņa novēršana


Explanation:
degvielas padeve tiek automātiski samazināta pārteriņa brīdī/laikā ....


gāzi neatlaiž, bet motors tik darbojas. vadītājs nespēj vai nevar izkontrolēt un automātika pati sabīda lietas, lai nepārtērētu degvielu.

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 43
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Sprogis: aptuveni piekrītu, tomēr cut off - pārtraukta, ne samazināta
28 mins

agree  Doroteja
687 days

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
degvielas padeves pārtraukšana bremzējot ar motoru


Explanation:
Aprakstītais process notiek mašīnai palēninot kustības ātrumu (bremzēšanu ar motoru) pie pilnībā atlaista droseļvārsta (throttle), kad speciāla ierīce, piemēram, ekonometrs, pilnībā pārtrauc degvielas padevi.

Example sentence(s):
  • Bremzējot ar motoru (virs 1200RPM), ekonometrs pilnībā pārtrauc degvielas padevi.

    Reference: http://bmwpower.lv/viewtopic.php?topic=3466&forum=58&start=2...
Imants Plume
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 6