KudoZ home » English to Latvian » Automotive / Cars & Trucks

nondetergent oil

Latvian translation: dzinēju eļļa bez attīrošām piedevām


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nondetergent oil
Latvian translation:dzinēju eļļa bez attīrošām piedevām
Entered by: Kristīne Biezā

13:45 Feb 1, 2009
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: nondetergent oil
Using nondetergent oil or 2-stroke engine oil will shorten the engine’s service life
Kristīne Biezā
Latvia
dzinēju eļļa bez attīrošām piedevām
Explanation:
:)
Selected response from:

Uldis Liepkalns
Latvia
Grading comment
ja pat iepriekš apstiprinātās pareizās atbildes sniedzējs šo atzīst par labāko esam:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dzinēju eļļa bez attīrošām piedevām
Uldis Liepkalns
4eļļa bez šķīdinātājiem / bezšķīdinātāju eļļa
Kaspars Gasuns


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dzinēju eļļa bez attīrošām piedevām


Explanation:
:)


    Reference: http://www.google.com/search?hl=lv&client=opera&rls=en&hs=94...
Uldis Liepkalns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 26
Grading comment
ja pat iepriekš apstiprinātās pareizās atbildes sniedzējs šo atzīst par labāko esam:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kaspars Gasuns: dažādas zīmes rāda, ka šis tomēr ir tuvākais variants, tomēr "motoreļļa ar mazgājošām piedevām", šķiet, esam izplatītāka versija (http://www.google.lv/search?hl=lv&q=eļļa ar mazgājošām piede...
1 hr

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eļļa bez šķīdinātājiem / bezšķīdinātāju eļļa


Explanation:
tā ir eļļa bez šķīdinātāju piedevām. ja skatās pievienotajā linkā, tur ir īsumā aprakstīts, kas tas ir un kādēļ to nevajadzētu saukt nekādi citādi.

terminoloģiski progresīvāks variants ir otrais variants, bet tas parādās google tikai vienreiz.

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2009-02-01 14:11:20 GMT)
--------------------------------------------------

Starp citu, nesen tika uzdots un arī atbildēts tieši tāds pats jautājums:
http://www.proz.com/kudoz/english_to_latvian/mechanics_mech_...


    Reference: http://www.mobiloil.com/USA-English/MotorOil/Car_Care/Car_Ca...
    Reference: http://www.google.lv/search?hl=lv&q=e%C4%BC%C4%BCa+bez+%C5%A...
Kaspars Gasuns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 66

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  NilsB: Un tas, kas parādās biežāk, parasti ir saistīts ar koka apstrādi un aromterapiju :)
57 mins
  -> http://vamotors.lv/saits/lat/230/Cygnus Synthetic Chain Lubr... (patiešām nezinu 100% pareizo atbildi, bet spriežu pēc research)