KudoZ home » English to Latvian » Botany

Asian watermeal, Duckweed

Latvian translation: lodveida volfija


12:29 Feb 9, 2009
English to Latvian translations [PRO]
Science - Botany
English term or phrase: Asian watermeal, Duckweed
Asian watermeal, Duckweed (Wolffia globosa)
Vents Villers
Latvian translation:lodveida volfija
Explanation:
Tā kā Wolffia globosa Latvijā neaug un zināma tikai šauram speciālistu lokam, tad sakarīgu latvisko nosaukumu neesmu manījis. Šādos gadījumos izlīdzas ar latīnisko kursīvā vai tā burtisko tulkojumu, ko arī piedāvāju.
Latvijā augošie Lemnaceae tiek saukti par ūdensziediem.
Selected response from:

Kogusuri
Grading comment
Paldies:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5lodveida volfija
Kogusuri
3Skat. ieros.
Inese Poga-Smith


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
asian watermeal, duckweed
Skat. ieros.


Explanation:
Tikai ierosinājums,
diemžēl pilnīgi precīzi noteikt nevaru, bet bildē izskatās kā

Āzijas ūdens lēcas
peldošā pīļu zāle

peldošā ūdenszāle (Lemnoideae)

Lemnaceae is a family of flowering plants, also known as the duckweed family, as it contains the duckweeds or water lentils. Since duckweeds are now considered to be a branch of the arum or aroid family (Araceae), the name 'Lemnaceae' is rapidly falling out of use among taxonomists, who treat it as a subfamily called Lemnoideae.

pīļu zāle (peldošā ūdenszāle)

http://74.125.95.132/search?q=cache:F3k0icTf43MJ:www.vaivode...

ūdens lēcas

http://www2.la.lv/lat/latvijas_avize/la_pielikumi/gimene_ves...


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Duckweed
Inese Poga-Smith
Canada
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
asian watermeal, duckweed
lodveida volfija


Explanation:
Tā kā Wolffia globosa Latvijā neaug un zināma tikai šauram speciālistu lokam, tad sakarīgu latvisko nosaukumu neesmu manījis. Šādos gadījumos izlīdzas ar latīnisko kursīvā vai tā burtisko tulkojumu, ko arī piedāvāju.
Latvijā augošie Lemnaceae tiek saukti par ūdensziediem.

Kogusuri
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Paldies:)