KudoZ home » English to Latvian » Business/Commerce (general)

silo

Latvian translation: stagnanta vai inerta varas struktūra


19:36 Sep 20, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: silo
Silo in Business Organization - segregated business organizational units that do not integrate strategies

Teikums: Companies that are predominantly focused on this level of consciousness can easily degenerate into ***power-based silos***, rigid authoritarian bureaucracies, and/or a group of internally competitive over achievers.
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Latvian translation:stagnanta vai inerta varas struktūra
Explanation:
uzsvars ir jau uz tā, ka nekas tur nenotiek - kā skābbarības tornī -savā zupā vārās, fermentējās un par citu neliekas ne zinis.

vai tā ir vertikāla varas struktura, nav skaidri pateikts - tikpat labi var bū skābbarības bedre - horizontāla, bet slēgta varas struktūra ar daudziem "vienlīdzīgiem līmeņiem"
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vertikāla struktūra
Uldis Liepkalns
3 +1stagnanta vai inerta varas struktūra
Freimanis
3par izolētu, uz varas iegūšanu orientētu vienībuJanis Auzins
2izolēta, hierarhiska organizācijagirc


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vertikāla struktūra


Explanation:
Šeit: var viegli deģenerēties par vertikālām varas struktūrām


    Reference: http://dictionary.reference.com/search?q=silo&r=5
Uldis Liepkalns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 42

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
par izolētu, uz varas iegūšanu orientētu vienību


Explanation:
Lai gan "skābbarības bedre" arī derētu :-)

Janis Auzins
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 3

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
stagnanta vai inerta varas struktūra


Explanation:
uzsvars ir jau uz tā, ka nekas tur nenotiek - kā skābbarības tornī -savā zupā vārās, fermentējās un par citu neliekas ne zinis.

vai tā ir vertikāla varas struktura, nav skaidri pateikts - tikpat labi var bū skābbarības bedre - horizontāla, bet slēgta varas struktūra ar daudziem "vienlīdzīgiem līmeņiem"

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 29
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Janis Auzins: stagnants ir ļoti labs šeit; es gan nezinu par "varas struktūru", izklausās pēc valsts pārvaldes
3 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
izolēta, hierarhiska organizācija


Explanation:
Man liekas, tā ir organizācija vai struktūrvienība ar vertikālu informācijas un atbildības plūsmu, kas nepieļauj sadarbību "uz sāniem" - visus lēmumus pieņem vadītājs un tie var tikt pieņemti tikai var viņa atļauju, iniciatīva tiek ignorēta vai apspiesta, kompetences pārkāpumi netiek pieļauti.


    Reference: http://www.bptrends.com/resources_glossary.cfm?wordid=1585D3...
girc
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian