KudoZ home » English to Latvian » Business/Commerce (general)

delayering

Latvian translation: pārvaldības līmeņu samazināšana


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:delayering
Latvian translation:pārvaldības līmeņu samazināšana
Entered by: Imants Plume

07:48 Sep 24, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: delayering
Eliminating layers of middle management to reduce costs and, hopefully, improve efficiency.
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
pārvaldības līmeņu samazināšana
Explanation:
Par cik šis vārds (delayering) var attiekties uz jebkuru pārvaldes līmeni (neobligāti tieši uz vidējo), tas tulkojams nedaudz plašāk ..(sk atsauci)
Selected response from:

Imants Plume
Latvia
Grading comment
Paldies!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2atteikšanās no vidējā/-iem vadības līmeņa/-iemUldis Sprogis
3 +1pārvaldības līmeņu samazināšanaImants Plume


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pārvaldības līmeņu samazināšana


Explanation:
Par cik šis vārds (delayering) var attiekties uz jebkuru pārvaldes līmeni (neobligāti tieši uz vidējo), tas tulkojams nedaudz plašāk ..(sk atsauci)

Example sentence(s):
  • http://www.rekruting.info/dict-3826.html?PHPSESSID=59c34737f8bb6573813058b1316ece6b
Imants Plume
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Freimanis: plašs diezgan, attieksies uz visām situācijām
16 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
atteikšanās no vidējā/-iem vadības līmeņa/-iem


Explanation:
Domāju, ka te diez vai derēs kāda "atslāņošana" vai kāds cits kodolīgs apzīmējums, jo pati koncepcija mums vēl pārāk sveša. Nāksies izlīdzēties ar aprakstošu tulkojumu, kas var būt gan abstrakts - "reorganizācija", "pārstrukturēšana", gan jau konkrētāks - "atteikšanās no vidējiem vadības līmeņiem".


--------------------------------------------------
Note added at 9 h (2007-09-24 17:18:10 GMT)
--------------------------------------------------

par vidējiem vadības līmeņiem - iekļāvu, vadoties no jautātājas pašas sniegtās norādes par "layers of middle management". Ja tas neatbilst konkrētai situācijai, tad jātulko plašāk. Acīmredzami nepieciešams papildu skaidrojums.

Uldis Sprogis
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Austra Muizniece
5 hrs
  -> paldies!

agree  Kristīne Biezā
8 hrs
  -> paldies!