KudoZ home » English to Latvian » Business/Commerce (general)

wholesale

Latvian translation: vairumtirdzniecība


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wholesale
Latvian translation:vairumtirdzniecība
Entered by: Evija Rimšāne

11:25 Jul 3, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: wholesale
Vai sim terminam ir kads trapigs tulkojums latviski?
Ieva Englund
Sweden
vairumtirdzniecība
Explanation:
vismaz visu laiku ir bijis... :)
Selected response from:

Evija Rimšāne
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9vairumtirdzniecība
Evija Rimšāne
2pilna spektra pakalpojumi
Kaspars Gasuns


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
vairumtirdzniecība


Explanation:
vismaz visu laiku ir bijis... :)

Evija Rimšāne
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Hm. Interesanti. Zviedriski šis termins tulkots nevis kā "vairum", bet gan "plašum" nozīmē t.i. viens uzņēmums, piem, telekommunikācijas, kas nodrošina visa veida pakalpojumus. Šajā gadījuma vairumtirdznieciba manuprat neskan īpaši labi. Bet ja nu jūs visi tā sakāt...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ieva_Kupruka
1 min

agree  Kristīne Biezā
9 mins

agree  dianastr
9 mins

agree  adriennp
50 mins

agree  Uldis Liepkalns
2 hrs

agree  Doroteja
3 hrs

agree  mjbjosh
3 hrs

agree  jaanisel: Ja domāts lietvārds, tad 100% piekrītu; ja wholesale kā adjektīvs, tad iespējamas dažnedažādas variācijas atkarībā no konteksta.
11 hrs

agree  Linda Kikuste
19 hrs

54 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pilna spektra pakalpojumi


Explanation:
Ja konteksts / zviedru valodas specifika ir tāda, tas šis varētu būt drīzāk tajā virzienā.
Bet tā tikai tāda improvizācija bez pamata nozares zināšanās.


    Reference: http://www.google.lv/search?hl=lv&q=pilna+spektra+pakalpojum...
Kaspars Gasuns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8