KudoZ home » English to Latvian » Business/Commerce (general)

To create value

Latvian translation: radīt vērtību


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:To create value
Latvian translation:radīt vērtību
Entered by: Olga Judina

08:53 Apr 1, 2004
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Business/Commerce (general)
English term or phrase: To create value
biznesā... ir nojausma, ko tas nozīmē, tachu, kaa to pateikt latviski?
Maris Abeltins
Latvia
rad?t v?rt?bu
Explanation:
Tyke - Konsult?cijas, B?ve, Nekustamais ?pa?ums
... Rad?t v?rt?bu – maz?k k? vien? dien?, Apples & Oranges var pal?dz?t jebkura
l?me?a darbiniekam saprast resursu pl?smu un redz?t biznesa „lielo ...
www.tyke.lv/lat/products/apples_oranges/

LBKA v4.1
... Uz??muma sp?ja rad?t v?rt?bu no uz??muma r?c?b? eso?? intelektu?l?
kapit?la – ar? uz??muma darbinieku zin??an?m – k??st par ...
www.biznesam.lv/?x=32&aid=31

Standarti
Papildin?t v?rt?bu (Add Value) - organiz?ciju darb?bas b?t?ba ir rad?t v?rt?bu vai cita veida materi?lo ieguvumu saviem ?pa?niekiem, cit?m organiz?cijas darb?b? iesaist?taj?m pus?m, pirc?jiem un klientiem. ?is j?dziens rada organiz?ciju past?v??anas j?gu. V?rt?ba tiek nodro?in?ta, radot jaunus produktus un pakalpojumus, k? ar? atbilsto?i izmantojot l?dzek?us min?to produktu un pakalpojumu reklam??anai. Apkopojot datus, lai g?tu izpratni un sp?tu nov?rt?t riska faktorus, iek??jie auditori b?tiski iedzi?in?s veicamaj?s darb?b?s un to uzlabo?anas iesp?j?s, kas organiz?cijai b?tu ?pa?i izdev?gas. ?? v?rt?g? inform?cija var tikt sniegta konsult?ciju, rekomend?ciju, sarakstes vai cit? veid?, un t? t?l?k tiek nodota atbilsto?ajam vad?bas l?menim vai p?r?jiem darbiniekiem.
www.iai.lv/noderigi/standarti.htm


--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-04-01 09:12:51 GMT)
--------------------------------------------------

radiit veertiibu

encoding problem, sorry
Selected response from:

Olga Judina
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4rad?t v?rt?bu
Olga Judina
4radīt vērtību
VEIKMANE DAIGA
3Pievienotā vērtība
Uldis Liepkalns


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
to create value
Pievienotā vērtība


Explanation:
Ja tas ir grāmatvedības kontekstā.

Uldis Liepkalns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 42
The asker has declined this answer

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
to create value
rad?t v?rt?bu


Explanation:
Tyke - Konsult?cijas, B?ve, Nekustamais ?pa?ums
... Rad?t v?rt?bu – maz?k k? vien? dien?, Apples & Oranges var pal?dz?t jebkura
l?me?a darbiniekam saprast resursu pl?smu un redz?t biznesa „lielo ...
www.tyke.lv/lat/products/apples_oranges/

LBKA v4.1
... Uz??muma sp?ja rad?t v?rt?bu no uz??muma r?c?b? eso?? intelektu?l?
kapit?la – ar? uz??muma darbinieku zin??an?m – k??st par ...
www.biznesam.lv/?x=32&aid=31

Standarti
Papildin?t v?rt?bu (Add Value) - organiz?ciju darb?bas b?t?ba ir rad?t v?rt?bu vai cita veida materi?lo ieguvumu saviem ?pa?niekiem, cit?m organiz?cijas darb?b? iesaist?taj?m pus?m, pirc?jiem un klientiem. ?is j?dziens rada organiz?ciju past?v??anas j?gu. V?rt?ba tiek nodro?in?ta, radot jaunus produktus un pakalpojumus, k? ar? atbilsto?i izmantojot l?dzek?us min?to produktu un pakalpojumu reklam??anai. Apkopojot datus, lai g?tu izpratni un sp?tu nov?rt?t riska faktorus, iek??jie auditori b?tiski iedzi?in?s veicamaj?s darb?b?s un to uzlabo?anas iesp?j?s, kas organiz?cijai b?tu ?pa?i izdev?gas. ?? v?rt?g? inform?cija var tikt sniegta konsult?ciju, rekomend?ciju, sarakstes vai cit? veid?, un t? t?l?k tiek nodota atbilsto?ajam vad?bas l?menim vai p?r?jiem darbiniekiem.
www.iai.lv/noderigi/standarti.htm


--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-04-01 09:12:51 GMT)
--------------------------------------------------

radiit veertiibu

encoding problem, sorry

Olga Judina
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Russian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Inga Baranova: Absolutely.
6 hrs

agree  balticvip
8 hrs

agree  Kristīne Biezā
3 days8 hrs

agree  LIGA LINSSEN: rad'it cenu, nov'ert'et
4 days
  -> no comment

2377 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
to create value
radīt vērtību


Explanation:
How to Create Real Value
How to Make Lots of Money During a Recession

Nav konteksta, kurā būtu norāde uz pievienoto vērtību = added value


Example sentence(s):
  • radīt vērtību četros nozīmīgās jomās

    Reference: http://www.stevepavlina.com/blog/2008/12/how-to-create-real-...
    Reference: http://www.inventionpatenting.com/.../patent-article-78.html
VEIKMANE DAIGA
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 3